Vriendin neemt vriendje mee

Hee meiden,

Ik had vorige week afgesproken om vanavond met een vriendin naar de film te gaan, en nu smst ze ineens dat haar vriendje mee gaat, en vraagt of dat goed is.

Ik ken hem bijna niet (1 keer gezien) en ik vind hem niet echt aardig… En ik heb ook niet echt zin om een beetje het derde wiel te spelen. Wat zouden jullie doen?

Neem zelf ook nog iemand mee?

oke beetje vreemd, ik zou gewoon zeggen dat je liever alleen met haar afspreekt en je misschien een ander keer iets met zn 3en kan gaan doen

Ik zou eerlijk vertellen dat je het niet zo ziet zitten. Maar het lijkt me wel een leuk/goed plan om eens samen een terrasje te gaan pakken, miss is het wel heel gezellig :slightly_smiling_face:

Zeggen dat je het niet leuk vind om het 3e wiel te spelen of dat je iets gezelligs met haar wilde doen, een leuke girlsnight.

zelf iemand meenemen of gewoon wel meegaan
misschien is ie wel heel aardig en valt het wel gewoon reuze mee!

Zeg dat je graag met z’n 2en heen wilt of neem zelf ook iemand mee. Eigenlijk vind ik het best wel stom dat jij samen met je vriendin naar de bios gaat en ze dan ineens d’r vriendje wil meenemen…

Ik ging ook een keer een terrasje pakken met een vriendin en mijn vriend wilde mee. Wilde die vriendin opeens niet meer afspreken omdat ze geen ‘derde wiel’ wilde zijn.
Dat vond ik zo’n gezeur he, mijn vriend wilde juist mee om die vriendin beter te leren kennen!

(Hij wilt gewoon weten wie mijn vrienden zijn, interesse tonen heet dat.)

Ik zou dus gewoon gaan!

Danku voor de reacties.
De keer dat ik hem gezien heb klikte het voor geen meter tussen ons.
Ik heb al rondgevraagd, tot zover no luck. xD

Ik snap best dat hij een keer meewil omdat ie je beter wil leren kennen. Maar misschien kan je voorstellen dat dan een andere keer te doen. Omdat je haar nu een keer voor jezelf wil :stuck_out_tongue:.

Ik zou gewoon zeggen dat je het niet zo ziet zitten omdat je je dan een beetje een ‘derde wiel’ voelt, en dat je graag gewoon wat met haar ging doen. En dan kun je een andere keer misschien wel wat samen gaan doen, en kun je zelf misschien ook iemand meenemen.

Dat si echt vreemd.
Als ze je beste vriendin is kun je haar toch wel eerlijk zeggen dat je dat leiver niet hebt/beetje raar vindt?

lastig, mijn eerste reactie zou zijn van dat je toch met die ene vriendin had afgesproken, ik vind het altijd vervelend als vriendinnen dan vriendjes mee gaan nemen. Dat hierboven zet me wel aan het denken (emmiejxemm) maar aan de andere kant klikt het niet tussen jullie en misschien is zij wel degene die hem meesleept. Dat van JaJanneke klinkt het aardigst haha, dus ik zou dat dan doen.

gewoon zeggen dat je niet zoveel zin hebt om met zn 3en naar de film gaat, en gewoon het fijner vindt om met zn 2en te gaan. Ze zou het echt niet stom vinden.

Dat had ik vorige week zelf ook.
Alleen vind ik de vriend van die vriendin wel aardig. en mijn eigen vriend kon niet.
En haar vriend had die dag ervoor gezorgd dat ie al zijn huiswerk af had zodat ie mee kon… dus het was ook lullig om te zeggen dat ie niet meer wilde.
Ik wilde liever ook met zn 2en. maarja. ik vond het verder geen ramp ofzo.

Ik zou het zeggen als je echt niet wilt dat ie mee gaat. en zeggen dat je liever met zn 2en gaat

Ik zou gewoon eerlijk zeggen dat je geen zin hebt met z’n 3e en dat je gewoon onder jullie wilt gaan. Aangezien dat sowieso het plan was.

Idd. Ik vind het ergens ook wel lullig van je vriendin.

Zeg dat je gewoon met zijn tweetjes wilt gaan en dat jij geen vijfde wiel aan de wagen wil voelen. Ze zal het vast wel snappen. (:

Eh ze vraagt toch of je het geod vind, dan zeg je ‘nee, liever niet’ en dan gaan jullie met zn 2en?

How is it possible …

, maar wel lullig. Halo? Jullie zouden samen gaan? Je moet het gewoon zeggen meid x.