Vriendin neemt kleding mee uit amerika

Hoi!
Een vriendin van mij gaat in de carnavalsvakantie naar Amerika en ze gaat daar echt diehard shoppen. Nu vroeg ze ook wat dingen voor mij kon meenemen en dat ik maar een lijstje moest maken met dingen die ik wilde. (Kleding, schoenen, accessoires etc.)

Vaak kan ik zat dingen opnoemen die ik wel zou willen uit Amerika omdat ze daar zoveel goedkoper zijn maar ik kan even niks bedenken :stuck_out_tongue:

Mijn vraag aan jullie is dus, wat zijn nou echt dingen uit amerika die ik op m’n lijstje moet zetten? :grinning:

vans :slightly_smiling_face: all stars? weet ook even verder niks :stuck_out_tongue: macbook? haha

all-stars, vans, jurkjes, rokjes, Truien, abercrombie&fitch kleren? Sieraden die ze hier bijna niet verkopen?

Uggs, All-stars, eigenlijk is alles zo’n beetje goedkoper daar.

Vans & all stars zat ik ook aan te denken :grin:
macbook heb ik al :drooling_face:

leuke ringen, oorbellen? ;d

Abercrombie & Fitch?
Vans, All stars,
Victoria Secret
iPad

Denk aan alle dure merken en dure producten. Dat is daar veel goedkoper. Dus uggs, vans, all stars e.d.

Tommy Hilfiger, Ralph Lauren…

Een oud klasgenoot van me die heeft voor 1000 euro aan kleding ingekocht en hier in NL met winst weer doorverkocht haha :stuck_out_tongue:

Of de Urban Decay Primer Potion!!!

Victoria’s secret lingerie en make-up enzo, is ook heel leuk!

A&F <3

Abercrombie & Fitch, Hollister, Vans, All stars, Uggs, Victoria’s secret.

Abercrombie & Fitch, Forever 21

limited schoenen van Converse en Vans die je in nederland niet kan krijgen!

Victoria’s secret :smiling_face_with_three_hearts:

ben met deze persoon eens (:

en ik ook
D:

G-star dingen, in amerika heb je veel meer dingen dan hier in NL.

vans, american eagle, oneill (hebben ze daar meer en goedkoper ;p), billabong & roxy (kun je hier ook wel krijgen maar minder)
en forever 21