Vriendin met vriendje

Hoooi,

Ik zit best wel met een probleem.
Mijn beste vriendin heeft een vriendje (R).
Ik vind het hartstikke leuk voor dr enzo, maar ze is echt heel klef met hem.
Ik dacht; dat wordt wel minder, maar nu hebben ze inmiddels al 6 maanden en wordt het alleen maar meer.
Ik zie er nog wel vaak, maar dat komt omdat ik bij haar in de klas zit.
In de vakantie heb ik haar maar wel heel weinig gesproken, omdat ze altijd bij hem was.
Ze is ook altijd met hem aan het smsen, ze slaapt bijna elk weekend bij hem,
en nu gaat ze ook met hem shoppen &zo (ipv met mij).
En als ik met haar afspreek, moet ik altijd weg, of zij gaat weg omdat R dan komt.
Ik heb ook het gevoel dat hij heel jaloers is, hij vraagt altijd of ze niet vreemdgaat, en hij checkt er altijd.
Volgens mij heeft ze het zelf allemaal niet zo door…
Ik heb er wel iets van gezegd, (bijv. we doen zo weinig samen) toen zei ze wel sorry maar verder deed ze er niks mee.

Iemand tips of ervaringen ofzo? :slightly_smiling_face:
Ik hoop het, alvast bedankt voor het lezen iig!

x

ps. is het normaal als ze gewoon de hele tijd écht staan staan te zoenen in de pauze op school?
waar iedereen bij is?

kun je er niet voorzichtig met dr over praten en alles uitleggen ??
als ze een echte vriendin is doet ze er wel wat aan en houd ze er rekening mee ^^

sterktee…

ik was iets vergeten xD

ik denk wel dat het normaal is dat ze zoenen de hele tijd ze houden immers veel van elkaar & mischien vind ze het ook leuk om aandacht te trekken en op te vallen dat kan ook …

Je zit in precies dezelfde situatie als mijn vriend toen ik net met hem had, maar hij gaat nu weer meer met zijn vriend om dan met mij. Misschien helpt dat je.:'3
Het komt vast wel weer.