vriendin met oudere vriend

ik heb een probleem, mijn vriendin is 17 en heeft iets met een man van 45!! ze zegt dat ze hem echt heel leuk vind. ik en een andere vriendin vinden dit echt te vies voor woorden en denken dan ook dat hij het voor de seks doet. altijd liegt ze tegen haar ouders dat ze bij mij is om vervolgens naar hem te gaan. altijd als ze daar is geweest krijg ik van die vieze verhalen te horen. zelf wil ze niet luisteren dat het niet kan. wat moet ik doen ik kan dit niet aanzien?

Ouders inlichten.

als ik dat doe raak ik dadelijk mijn vriendin kwijt.

wow… wat een leeftijdsverschil O:

Je raakt haar sowieso kwijt als ze met die vent door gaat.

Ouders vertellen, dan maar je vriendin kwijt. Als ze je laat vallen omdat jij haar probeert te beschermen, is ze niet goed wijs. Ze zal het dan over een tijd toch wel inzien hoe ziek dat wel niet is.

Als die man het echt meent is er niks aan de hand. Je moet er wel heel zeker van zijn dat hij haar alleen maar gebruikt anders zit je iemand vals te beschuldigen en dat vind ik dan weer niet kunnen.

Liefde kent geen grenzen.

sowieso ouders vertellen

Ouders vertellen idd!
Neem het risico nu maar en doe het anders met een andere vriendin erbij.

Nou en? Als ik jou was zou ik haar gewoon laten en hopen dat ze samen gelukkig zijn. Als die gast twintig jaar jonger zou zijn, had je er dan ook iets op tegen? Is het alleen om zijn leeftijd? Dat heeft toch niks met liefde te maken?

Dit ja.
Ook al is ie 45 dan hoeft ie niet gelijk een slechte vent te zijn die het alleen voor de seks doet hoor. Dat kun je toch niet zomaar zeggen over iemand. Dat moet je echt zeker weten.

hij heeft 2 kinderen, zijn ex weet er van die wil hem gaan aangeven …

^ Ja en betekend dat gelijk dat ie een slechte gast is ?

Ik kan altijd zo kwaad worden om dit soort dingen god machtig :’)

Zeg tegen haar dat ze het zelf aan haar ouders vertelt, doet ze dit niet dan doe jij het voor haar.

Wat denk je zelf. Natuurlijk kan dit niet, het is overigens ook strafbaar. (toch?)
Maar ik vind sowieso dat haar ouders het moeten weten.

Wat heeft die man gedaan waardoor je denk dat ie het alleen voor de seks doet ? Dat wil ik graag weten. Je moet het toch ergens op bazeren ?

Het kan wel. Ja het is strafbaar als zij hem aan zou geven ja als ze het allebei menen is er helemaal niks aan de hand.

Ik hou niet zo van vooroordelen sorry. Omdat hij 45 is betekend dit niet dat hij een rare gast is die alleen maar wil neuken. Kan wel natuurlijk maar hoe weet je zo iets nu zeker?

Praat met haar en vertel dat je het niet vertrouwt. Het is aan haar wat ze doet, ook al gaat ze keihard op dr bek hierdoor, het is haar keus, ze moet het zelf leren. En wie weet is hij hartstikke tof.