Vriendin met mijn crush.

Dit is een hele goeie

Het kan gewoon. Schreeuwen hoeft er niet perse bij, maar haar vriendin ziet niet wat ze fout doet al weet ze het heel goed

Ze gaat met hem op date maar ze vind hem maar niks (lees: jong en onvolwassen)?!
Ik denk dat je die jongen het best kunt vergeten. En praat met je vriendin want dit kan niet. Ze zal er snel genoeg achterkomen dat hij een player en dan ze spijt hebben dat ze met hem op date is gegaan.
Laat ze beide even links liggen!

Ze daten nu officieel. Ik ben benieuwd…
En ook erg benieuwd hoe de vakantie gaat verlopen met dit tussen ons in.

Too late

Ik zou haar de hele vakantie negeren en lekker je eigen ding daar doen en leuke mensen ontmoeten enzo. En haar na die vakantie laten vallen want dat is écht geen vriendin.

Dit. Laat zien dat je het ook leuk hebt zonder d’r.

Ik zou boos zijn op ze allebei… Je vriendin, omdat ze wist dat jij hem leuk vond&dan nog met hem ervandoor gaat… Lekkere vriendin heb je dan. &Hem, omdat hij eerst zegt dat die je ook leuk vind&dan met je vriendin loopt te appen…

Ik snap dat het een vervelende situatie is, maar ‘IK’ zou in joun plaats die vriendin gewoon niet meer spreken… Zoiets moet je gewoon weten dat je daardoor een vriendin kwijt kan raken, en je hebt zelf nog duidelijk tegen der gezegd dat jullie vrindschap op het spel staat. Schijnbaar boeit het haar niks? Dan vind ik dat je het haar ook ff mag laten voelen wat jij nu allemaal voelt.

&In joun plaats zou ik die jongen, maar laten lopen… Zoiets verdien je niet. Als hij dit al flikt met je vriendin is dat al duidelijk genoeg dat hij niet te vertrouwen is en heel ontrouw is. Het hoeft zeker niet zo te zijn, maar dit zegt al genoeg. Dit moet je niet verkeerd opvatten, maar: Als je echt zo’n perfect meisje voor hem was ‘Die hij leuk vond’ zou hij evht niet voor een 2e zijn gevallen…’

X

na die vakantie praat je gewoon niet meer met haar en spreekt die jongen eens aan en vraag waar hij mee bezig is en of dat hij alles meende wat hij tegen jou zei…

Good luck! :sob::muscle:

Alsjeblieft stop met je vriendin en die jongen. Ja ik snap dat je nieuwsgierig bent, maar zo meteen gaat het goed tussen hun en dan ben je nog verdrietiger.

Wat zou ik boos zijn als mijn vriendin me dat zou flikken… Ik zou haar laten vallen, maar omdat jullie nog samen op vakantie moeten is dat wel moeilijk. Kan je de vakantie niet gewoon annuleren? Anders haar, zoals hier boven gezegd wordt, laten zien dat je ook een hele leuke vakantie kan hebben zonder haar.

Nee ik heb al mn spaargeld in deze vakantie gestopt (weekje Gran Canaria)
En ik vind t zonde van mn geld om het nu af te blazen.
We hebben de laatste week heel slecht contact gehad, dus ik ga voornamelijk op vakantie omdat het voor mezelf een nieuwe uitdaging is en een levenservaring om in een ander land te zijn en eerste keer vliegen etc.
Met mijn Engels red ik me zeker die week, ook al krijgen we bijvoorbeeld ruzie. Ik kan dan altijd mn eigen gang nog op gaan

Ik snap dat het stom is om alles in de gaten te houden ,maar aangezien me zelf niks verteld wat er speelt tussen hun , kan ik er zelf ook achter komen door twitter e.d.
Ze hebben donderdag gedate en gisteravond ook, en is ze blijven slapen na het stappen…

-

Ik heb mezelf voorgenomen op deze vakantie wel normaal tegen haar te doen ,maar wel een serieus gesprek aan te knopen.
Ook neem ik al haar spullen mee dat ze hier heeft liggen, en na de vakantie hou ik deze ‘vriendschap’ op een heel laag vuurtje

Jeetje… Aan de ene kant zou ik zeggen; wees blij dat het zelf niet meer is geworden tussen jou en die jongen, want het is een player en die ben je liever kwijt dan rijk. Maar wat je ‘vriendin’ heeft gedaan is echt totaal not done. Er bestaat een soort ongeschreven regel dat je van elkaars vriendjes/ex-vriendjes/crushes afblijft, en zo niet dan is het gewoon klaar. En ik zou haar daar als ik jou was wel mee confronteren; waarom kiest ze liever voor een jongen die ze pas net kent en die een player blijkt te zijn dan voor een (dusdanig goede: als je samen op vakantie gaat) vriendin? Ik zou me echt ontzettend gekwetst, aan de kant gezet en verraden voelen. Maar je zit wel in een lastig parket omdat je nog met haar op vakantie moet; ik zou al ik jou was wel gewoon normaal contact hebben, maar niet leuk en gezellig doen. Probeer daar zelf zo snel mogelijk leuke mensen te ontmoeten waar je ook mee kunt strandhangen etc. (;

Morgenochtend vlieg ik dus zometeen ga ik naar haar toe. Ik laat jullie na de vakantie weten hoe het is verlopen!

Onwijs bedankt voor jullie support !