Hi girls,
Ik wist niet waar ik dit kon posten dus doe het maar even hier, ik zit met een probleem.
Al een paar maanden vond ik een jongen erg leuk, mijn ouders zijn met zijn ouders bevriend dus had hem al een aantal keren gezien. Ik heb even geen contact met hem gehad en dit weekend sloeg de vonk over.
Hij heeft mij verteld dat hij me leuk vond, en ik hem.
Op zondag is mijn beste vriendin heel erg actief met hem gaan appen en daarbij ook flirten, waardoor hij amper appcontact met mij had.
Maandag heb ik hem gezien tijdens het zwemmen en was er een dodelijke maar verdachte stilte tussen mijn beste vriendin en hem.
Nu ben ik er maandag achtergekomen dat hij haar constant schatje etc noemt en ik hoorde verder niks van hem.
Boos heb ik mn beste vriendin hier op aangesproken maar ze zag het probleem er niet van in, het was gewoon onschuldig en gezellig. Ze zag hem verder niet staan omdat ze hem te jong en onvolwassen vind. En dat ik rustig mocht appen met vrienden van haar, zou ze geen enkel probleem vinden.
Ik heb nooit weer contact met hem gehad, maar hij vind haar nu helemaal leuk en vrijdag gaan ze op date. Dat heeft ze me eerlijk verteld , ik heb haar erop gewezen dat dit een aanleiding kan zijn dat onze vriendschap op t spel komt te staan.
Ik ben hier helemaal kapot van, ze heeft als ware mijn crush ‘afgepakt’ en gaat ook nog met hem op date!
Wat moet ik doen? Ik dring niet bepaald tot haar door omdat ze me niet snapt.
Volgende week gaan we op vakantie en dit voorval is een humeurkiller voor me…