Ik weet niet of deze nou bij Lifestyle of hier hoort, dus hij mag worden verplaatst als dat nodig is (:
Mijn verhaal:
Ik had een geweldige vriendin, Tessa, we waren zo goed met elkaar 12 jaar lang. Toen ik in een andere klas kwam 2jaar geleden werd ik vrienden met een jongen, Lars. Lars en ik werden goede vrienden, ik heb hem nooit leuk gevonden maar gewoon vrienden al dacht iedereen wat anders. Toen ontmoette Lars mijn vrienden dus ook Tessa. Hij vond haar helemaal geweldig enzo dat had hij toegegeven, maar ik wist dat Tessa eigenlijk iemand anders leuk vond, al vanaf het begin van het schooljaar.
Toen hebben we tegen Tessa gezegd dat Lars haar leuk vond en zij wist niet wat ze ermee moest, Vond ze hem leuk? Nee, dat zei ze zelf. Hij had ondertussen al iemand anders gezoend die echt heel erg op Tessa leek, maar dat terzijde…
Tessa en Lars kregen plots een halve maand daarna met elkaar, want ze vond hem opeens uit het niets het einde.
De eerste 3maanden hebben we niks met Tessa kunnen afspreken, ik en mn andere vriendin dachten dus dat komt vanzelf wel weer beginnende liefde.
Wat je liefde noemt… Tessa en Lars leken niet echt een relatie te hebben, ze sloegen op elkaars hoofd, scholden elkaar verrot en dreigden elkaar om het uit te maken, dit allemaal voor de grap.
Toen in de 4e maand ging Lars vreemd, hij had heel die avond een meisje zitten zoenen en vertelde dat niet tegen tessa. Later wel nadat wij hadden gezegd naar Tessa te gaan. Alleen had ie het gedeelte dat ie haar ook nuchter gezoend had erbuiten gelaten. Elaine [vriendin] en ik vonden dus dat ze dat wel moest weten we waren tenslotte haar beste vriendinnen. Hebben we het verteld, werd ze boos op ons want hij zou zo iets nooit doen en ze hielden van elkaar en blablabla.
maar in die 4maanden hebben we Tessa nooit alleen gesproken, alleen bij een concert maar daar was ze ook niet echt haar zelf meer. Sinds ze namelijk met die Lars heeft, hebben we haar niet vaak meer zien lachen.
Ruzie na ruzie na ruzie hebben we gehad, want Elaine en ik zagen alles verkeerd en ze hoorden bij elkaar en gaan nooit uit elkaar. We hebben het een halfjaar uitgezongen en toen zeiden we van je kan de pot op. Maar toch zien we haar als vriendin, ook al negeert ze mij en niet weet waarom ze dat doet…
Nu hadden ze pas een jaar en gingen ze uit, op die avond heeft Lars dus weer een ander gezoend voor haar ogen!
Wij willen duidelijk maken dat dat niet goed is, maar Tessa blijft erbij dat hij dat nooit zou doen enzo.
Ik ben nu mijn vrolijke beste vriendin kwijt want ze is nu iemand geworden die afhankelijk is van haar vriendje, hoe help ik haar ?
Sorry lang verhaal maar ik weet het echt niet meer.