vriendin meer aandacht.

Hey girlsceners :slightly_smiling_face:

Ik heb een beste vriendin (15, bijna 16 jaar net zoals ik) en we kunnen goed met elkaar op schieten
en alles is oké met elkaar behalve dan, nja als we op stap gaan.
Mijn vriendin gaat al redelijk vaak uit en ze vraagt mij best vaak mee, ik ga niet zoals haar vaak uit, ik vind het wel leuk en gezellig als ik daar ben maar een ‘part animal’, nee die term past absoluut niet bij mij haha.
Mijn vriendin is ook redelijk knap en ze heeft ook al gekust
en heeft op dit moment een ‘open relatie’, zoals ze dat zelf noemt.
En ik, tsja ik heb nog niet eens mijn eerste kus gehad (;
Natuurlijk zit ik daar soms mee , maar het is niet dat ik er iedere dag om lig te kniezen.

• Wow , ik ben aan het afdwalen!-
    DUS: the point; telkens als ik met haar op stap ga, dan krijgt zij echt áltijd massa’s aandacht van jongens, en naar mij wordt er niet eens gekeken. Dit kan erg kinderachtig klinken maar ik zit er toch wel mee, als ik met vriendinnen ben dan doe ik gewoon lekker gezellig met mijn vriendinnen, maar als ik alleen met haar ben dat voel ik me altijd zo lelijk en minder.
    En ze weet dat ik dat voel want meestal zegt ze wel iets in de trant van ‘je bent jaloers op me’ of ‘doe je dit nu om op mij te lijken’
    Ja ze kan een bitch zijn, maar ach iedereen heeft zen mindere kanten.
    En het is niet dat ik knap ben, maar als ik me wat verzorg (haren stijlen, makeup; don’t worry: geen maskereffect) kan ik er best leuk uitzien.
    Ik heb totaal geen air ofso, ik ben juist erg onzeker maar als je eerlijk bent hebben de meeste toch wel momenten waarop ze zich er leuker als anders uit vinden zien.

Hoh, alweer aant afdwalen!
Maar mijn vraag, wat kan ik er nu aandoen?
Het is niet dat ik massas aandacht wil, maar ik wil me als ik uitga ook wel eens vermaken met jongens (gewoon gezellig praten,dansen) en op de één of andere manier lukt me dat gewoon niet. EN ik ben van mening dat je er niet persé super knap hoeft uit te zien om aandacht te krijgen, oké meestal werkt het wel zo maar het kan hopelijk toch wel op een andere manier om eens een gesprek met iemand van het andere geslacht te hebben?

Tips,adviezen,hulp,aanmoediging, ja zelfs kritiek … graag :slightly_smiling_face: !

Ga eens met andere vriendinnen op stap?

Ja doe ik ook, ik ook veel gezelliger !
Maar het eigenlijke punt van dit verhaal is gewoon simpelweg best kinderachtig: Hoe ook eens aandacht van een jongen krijgen.

Ik voel me er meestal best wel rot door, ik ben een groentje in relaties en meestal zeggen mijn vriendinnen dat dat komt omdat ik jongens nooit toelaat, zeg maar.
Maar eigenlijk wil ik het wel en lukt het me niet eens om als ik op stap ga contact te maken met andere jongens, ze kijken domweg gewoon niet naar me om.
X

Misschien moet je je wat zelfverzekerder opstellen als je uitgaat ?

Je haar krullen. Ziet er vrouwelijker uit.

Denk je dat het voor jongens niet moeilijk is om op een leuk meisje af te stappen?Als je er bijvoorbeeld de hele tijd bij je vriendinnen blijft hangen of op een beetje op je mobiel kijken dan ik het voor een jongen nog moeilijker! Kijk gewoon een beetje om je heen totdat je een leuke jongen ziet en lach naar hem zodat hij weet dat je open voor hem staat en dan zou hij veel eerder op je afstappen!

haha ik heb al krullen van mezelf, en dat ziet er niet uit!
Maar misschien moet ik ze na het stijlen krullen? Dat zijn andere krullen van mezelf, ik zal het eens proberen ! thanks :slightly_smiling_face:

^^ Dat & waarom stap je zelf niet op een jongen af… je hoeft echt niet te wachten tot er iemand naar je toe komt, oh ja, en er staan vast wel leuke jongens achter de bar of bij de bar, maak een praatje en voila, misschien klikken jullie wel (:
Xx Succes (: !!

ik zal gewoon met een jongen gaan praten die er bijstaat en dan raak je wel met die groep bevriend.:slightly_smiling_face: deed ik ook altijd en nu zijn we gewoon met z’n 2e altijd bij hun enz. suc6

Je moet u openstellen en dan krijg je zowizo aandacht. Je vriendin is waarschijnlijk zo’n meisje met superveel zelfvertrouwen dat graag int middelpunt van de belangstelling staat en ja dan krijg je veel aandacht en als jij er dan bijstaat van ou ik wil ook aandacht, kijken ze naar mij, ou nee ze kijken niet mij, ou wat is er mis met mij … dan krijg je amper aandacht omdat het lijkt dat je zit na te denken op een fuif en dat je dus geen zin hebt om je te amuseren.