Vriendin mag niet meer met mij omgaan

Ik krijg net van A te horen (beste vriendin) dat B (andere beste vriendin) niet meer met A en mij om mag gaan. Dus ik whatsapp B en vraag ‘‘mag je niet meer met me omgaan?’’
ons gesprek gaat zo:

Ik: Mag je niet meer met me omgaan?
zij: Nee
Ik; waarom niet wat heb ik gedaan wtf
zij: ik weet t niet
Ik: vraag het dan want ik snap er niks van ik heb helemaal niks gedaan. Mag je ook niet meer naar me feestje gaan? (Want ik ben bijna jarig daarom vroeg ik haar dat)
ij: ik weet t niet maar ik ben niet thuis
Ik: Weet ik. En je stemde ermee in?
zij: Waarmee?
Ik: Dat je niet meer met ons om mag gaan
Zij: Ik kan er niet veel tegen doen.

En toen ben ik gestopt met praten, ik heb haar ook niet verteld dat ik aan t janken ben omdat ik het toch van A moet horen en het lijkt niet alsof het haar veel scheelt. En ze is bij 3 vriendinnen van A, B en mij. Dat weet ik omdat ik op Snapchats heel veel snaps kreeg hoe ze met hun 4en hun kont aan het schudden waren… :s

Maar oke ik ben echt hulpeloos ik weet geen raad en B mocht eerder al niet meer met A omgaan door omstandigheden maar dat ze nu met mij niet meer mag omgaan komt heel onverwachts en random en wtf want ik heb niets gedaan.

Wat moet ik doen…

Voor alles is een rede.

Zie dit maar als een up.

Maar als B die rede niet weet en ik ook niet. Ik snap er niks van? Sowieso heb ik al een lange tijd niet met haar afgesproken (een maand) doordat we allebei heel druk zijn en nu opeens… uit het niets krijg ik dit te horen.

wat moet je doen? Niks.

Genoeg andere vriendinnen

Ik wil haar niet kwijt. Ik snap ook niet waarom ze nu zo doet.

Dan vraag je het haar als ze niet bij vriendinnen is.
Ik reageer ook nooit zo uitgebreid dan.

Dat is een goed plan ja…

En zij kan er indd niet veel aandoen.
Ja, ze kan haar ouders negeren, maar niet iedereen doet dat.

Als mij verboden zou worden met mijn beste vriendinnen om te gaan ga ik daar echt tegen in vóoral als het zonder rede is. Niet dat mijn ouders dat zouden doen hoor.

Ik vind het eerlijk gezegd klinken als een excuus wat ze zelf heeft opgemaakt om de vriendschap maar te verbreken…
aangezien ze zo ongeïnteresseerd reageert etc.

Nee haha ik weet zeker van niet.

nja, ze komt zo ongeïnteresseerd over. Ze zou als vriendin toch ook even aan jou kunnen laten weten dat ze het erg vind. Ik bedoel, als niet meer met mijn beste vriendin zou mogen omgaan ( en ik spreek haar niet vaak ) dan zouden we ook drama tegen elkaar maken.

Klopt. Vind ik ook erg raar maar ik heb geen idee waarom ze de vriendschap zou willen verbreken aangezien ze laatst nog tegen me zei dat ik haar beste vriendin was etc

en dat ben jij, zij is daar misschien anders in. Misschien heeft zij het er ook moeilijk mee, maar wil ze het niet laten merken en doet ze zo zonder dat ze doorheeft dat zij zo op jou overkomt.
Misschien heeft ze ookwel geen zin om erover te praten omdat ze nu bij andere vriendinnen is.

k heb het zelf ook gehad, en ja ik ging ook tegen mn ouders in. en ik kan je vertellen dat dat geen pretje was toen ze erachter kwamen.

Ga een keer langs om te praten

Hoe weet je zeker dat ze het niet verzint dan? Want je zegt dat ook dat je niet weet wat je fout hebt gedaan…
Het komt op mij ook een beetje over alsof ze het verzint.

Het is niet alsof ze altijd naar haar ouders luistert, totaal niet zelfs.

in dat geval…
neem ik mn woorden terug

en sluit ik me aan bij Sinfonia en winchester

Maar, ik zie geen reden waarom ze de vriendschap zou willen verbreken… :C

Ik zou het haar nog eens vragen als ze alleen is. Als ze dan nog zo doet, dan laat haar maar gewoon.

Misschien zie jij geen reden, maar zij wel.
Is er ooit iets voorgevallen ofzo? ookal is het een langere tijd terug, dat kan alsnog.