Hi, ik heb de laatste tijd een paar problemen met een ‘vriendin’ van me gehad, en ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen?
Nou, ik ben goed bevriend met een groepje met 4 andere meisjes, we kennen elkaar pas sinds het begin van het schooljaar maar waren meteen al vriendinnen we kunnen het heel goed met elkaar vinden. Nouja, er is 1 meisje bij (V) en ik heb het gevoel dat zij mij niet helemaal mag. Een week terug vroeg ze waar ik fan van was, en ik zei dat ik wel een beetje fan van One direction was. Ze begon meteen tegen me te schreeuwen dat dat niet moest en dat hun gay en lelijk waren, en dat ze hun haat, en mij ook als ik daar echt fan van was. Ik wist niet wat ik moest zeggen dus liep maar weg, hier was verder niemand bij enzo, en niemand weet hiervan. Ook heeft zij een crush op een jongen uit de klas, hem noem ik ff M. Een tijdje terug na school pakte ik mijn boeken en jas uit mijn kluisje en sta met een vriendin te praten. Toen kwam V aangelopen en mengde zich in het gesprek. Toen kwam er een ander meisje uit onze klas en die vroeg ‘‘Hee V, ben jij misschien op M?’’ V liep rood aan en zei ‘‘Nee, wtf.’’ Toen dat meisje wegliep pakte V aan mijn haar en sloeg me met mijn mond tegen haar kluisje aan. Ik helemaal bloeden en gillen, (de aula was leeg, op V, een andere vriendin en mij na) toen zei V tegen me hoe ik dat ooit had durven doorvertellen, dat ik vreselijk arrogant was. Mijn andere vriendin had een zakdoekje gepakt en die gegeven, en ik rende bijna huilend naar buiten. Normaal fiets ik met hun twee mee maar ik ben snel alleen naar huis gefietst. Dus V mag mij niet, en ik weet niet of ik haar wel aardig vind. Ze kwetst me overigens best vaak door te zeggen dat ik zo lelijk ben dat ik nooit een vriendje kan krijgen enzo. Maar ik durf het niet tegen de andere vriendinnen te zeggen, want ik ben bang dat hun míj dan niet meer mogen. Moet ik met V praten? Of met m’n andere vriendinnen? Want ik weet eerlijk gezegd niet wat ik hiermee moet…
O sorry het is een beetje lang geworden… Nouja bedankt voor het lezen.