Vriendin liegt over alles

Laat maar, ik heb een oplossing gevonden :slightly_smiling_face:)

Sorry maar wat voor vriendin ben jij wel niet, dat je haar persoonlijke berichten stiekem leest? Hoe weet jij wat er precies in haar hoofd rond gaat, en wie ben jij om te oordelen of ze wel of niet depressief is?

Een bezorgde vriendin? Denk je alles te weten over mij en haar ofzo?

Klonk ook niet aardig. Maar goed, ze weet zelf anders ook niet of ze depressief is hoor, daarvoor word je ook getest. Kan ik zelf weten?

Bezorgd? het enige wat ik in jouw bericht lees is dat ze liegt, zich aanstelt en dat ze dus helemaal niet depressief is in jouw ogen. Als je zo bezorgd bent om haar, dan kun je haar ook gewoon vragen of er iets aan de hand is, in plaats van in haar social media accounts rondsneupen en stiekem gesprekken lezen. Dat valt nu eenmaal niet goed te praten.
En nee ik pretendeer niet alles over jou en haar te weten. Ik geef mijn mening.

Misschien moet je bezorgd om haar zijn en haar tenminste vragen of ze ergens mee zit, ipv haar voor een aandachtshoer uit te maken. Dat vind ik nogal hard, zeker als ze een goede vriendin van je is.

Ze heeft mij voor ergere dingen uitgemaakt dus dit vind ik niet echt iets ergs ofzo tja ;p

Misschien is dat wel het enige wat hier staat, maar er is nog veel meer gebeurd tussen ons + ik zeg toch dat ik geen schram of wat op haar armen heb gezien? Wat is het dan? En je kon ook anders reageren want zei mag ook op mijn account kijken?

Ik sneed mezelf aan de binnenkant van mijn benen, bij mij zag je het ook nergens, plus dat ik ook nooit open was over mijn depressieve gevoelens. Je kunt als buitenstaander niet daarop oordelen.

Sorry maar ik vind je berichten echt heel raar. Moeten wij ruiken hoe je relatie met die vriendin is en wat voor jullie normaal is? Jij wilde weten wat je ermee kon doen, en daar heb ik antwoord op gegeven. Ga met haar praten.

Waarover praten? Ik ben niet echt een type dat met mensen gaat praten, ik ben geen psycholoog.