vriendin leukemi

hallo allemaal,
een vriendin heeft leukemi.
nu vond ik het weer eens tijd om een kaartje te sturen.
aangezien het best slecht gaat omdat ze een infectie in haar longen heeft
en net een beenmergtransplantatie heeft gehad mag ik er voorlopig niet heen.
maar nu weet ik niet wat voor kaart ik moet sturen, de ene is weer veel te serieus, met bloemen enzo. en een andere weer heel vrolijk zo van:
als je vitamientjes eet is het zo over.
nu dacht ik dus om zelf een kaart te gaan maken.
maar iemand een leuk idee wat voor soort?

xxx

Even een stomme vraag, maar daar kan je aan overlijden toch?
Sterkte!

Maar misschien leuk om fotos van jullie 2e uit te printen en die op het kaartje plakken? En dan kan je de foto’s desnoods dubbel uit printen en op elkaar plakken, met zo’n dingetje ertussen wat je in van die hobbywinkels kan kopen, zodat je zo’n soort ‘3D’ effect krijgt?
Beetje onduidelijk, hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. :slightly_smiling_face:

ooh dat is wel heel goed idee ja! dat 3D effect. deed ik vroeger altijd.

ja klopt…
iemand die zei pas al:
misschien gaat nu gebeuren waar we allemaal al bang voor waren.
maar ik denk daar liever niet aan. aangezien ze zelf zoo positief is!
zelfs nu ze zo ziek is, denkt ze eerst aan de ander, en dan pas aan zichzelf…

Vader van een collega van mij, die ik sinds kleins af aan al wel ken, heeft ook afgelopen week te horen gekregen dat hij kanker heeft, en niet meer te genezen valt. Echt heel raar is dat!
Heel veel succes met je vriendin!

Google maar eens op de term ‘‘scrapbooking’’ of ‘‘scrapbooking cards’’, dan kom je veel ideeën en foto’s tegen!

http://www.google.nl/sear…ei=wO3pTqapGIqq-gaegtnWCQ

sterkte carlisle!

Ekster Thankyou! leuk idee!

Ik zou trouwens gewoon gekke foto’s doen, als je die hebt.
Van tijdens het uitgaan ofzo, of waar jullie een gekke bek opzetten.
En dan een beetje om jullie heen knippen zeg maar, dus niet het volledige plaatje. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Denk dat dat veel leuker is dan wanneer je echt zo’n heel net kaartje geeft.

```html
Iemand anders op girlscene zocht eens Pop up cards.
Ik vond ze er wel leuk uitzien
deze is bijvoorbeeld voor valentijn.

Ik denk dat je hem hiervoor ook kunt gebruiken. Er staan een voorbeelden en tutorials van pop up cards op youtube! c: \`\`\`

zelf een kaart maken is wel persoonlijk. heel lief van je en heel veel sterkte.

Ik zou een kaart met een foto van jullie doen!

Lief van je hoor! En maak het jezelf niet al te moeilijk, ze vindt het wss súper dat je een kaartje geeft, en ze gaat echt niet denken dat het veel te saai / negatief/ positief is oid.
Ik heb zelf ook kanker, en ben blij met elke kaart. Ik weet zeker dat je wel iets leuks kunt bedenken.
En heel veel sterkte! <3

Heel veel sterkte! Ik hoop dat ze weer wat opknapt en nog wat jaartjes tussen jullie mag zijn :slightly_smiling_face:

Je kunt zo’n hele grote kaart maken, daarop kun je foto’s plakken van jullie samen, hier en daar een bloemtje, iets schattigs, om haar op te vrolijken en beterschap te wensen.

Laat je de kaart zien die je hebt gemaakt? Ben wel benieuwd naar hoe hij eruit gaat zien! Ze zal ongetwijfeld heel blij mee zijn, hoe hij er ook uitziet :slightly_smiling_face: !