Vriendin leuk vinden

Hey =)

Zoals de titel al zegt…=,= ( Ik ben bi )
Ik vind een vriendin van me leuk,…

Ze weet dat ik bi ben en deed daar helemaal niet raar over =)
Onze beste vriend is ook homo

Maar… Ik vind haar dus leuk.
Ze heeft nog nooit een vriend gehad. of gezoent
Ik weet niet of ik het moet zeggen of wat ik moet doen…
Ik weet niet of ze bi is .
of wat voor jongens ze leuk vind of meisjes mocht ze bi zijn

<…
tips?><

Oeeh das wel heel lastig. Ik zou er eerst achter proberen te komen of ze bi is.
Bijvoorbeeld een gesprek over dat jij bi bent en dat je je eigenlijk wel afvraagt hoe het bij haar zit. Vanuit daar kan je dan weer verder kijken.
Maar pas op voor de vriendschap, ook al geldt dat ook gewoon tussen meisje jongen. Vriendschappen zijn kostbaar.

Ik zou er niets van zeggen. Ik denk dat je nog vrij jong bent?
Jij bent er al wel snel achter of je bi bent of niet, maar er zijn zoveel meisjes die dat nog niet van zichzelf weten, of die zich schamen, of het eng vinden.

Ik denk dat je het nu nog niet moet zeggen. Probeer erachter te komen of zij ook iets voor meisjes kan voelen, praat anders over jouw biseksualiteit?

Het risico lijkt me best groot dat je vriendschap verpest wordt door zoiets toe te geven…

Veel succes ermee!

Ik ben 19… En ik ben der vrij zeker van dat ik bi ben =) Maarja…=/

Oh, verkeerd ingeschat, sorry =)
Maar ik bedoelde niet dat jij niet zeker bent of je bi bent, maar je vriendin misschien nog niet.
En dan is het wss lastig voor haar om dan te horen dat jij haar leuk vind. Je bent namelijk haar vriendin, en zij heeft misschien nog nooit zo naar jou gekeken.

Hm Ja, Ze is zelf ook 19
Ik weet ook niet hoe ze erover denkt… en we praten nooit over die dingen omdat ze nooit een jongen heeft leuk gevonden xD
en anders kom je meestal sneller tot zulke gesprekken

Ja dat is wel moeilijk…
Ik heb ook een vriendin die nog nooit een jongen leuk heeft gevonden dus dat is altijd moeilijk om met haar over iemand te praten ofzo…

Ja ik zou het eigenlijk ook niet weten wat je kunt doen…
Misschien gewoon een keer leuk gesprek hebben over hoe jij ontdekte dat je bi was, of een keer zeggen van een vrouw die over straat loopt dat ze knap is, en kijken hoe ze reageert?

Haha lastig zeg!
In ieder geval succes!
xx

Je kan aan haar vragen welke jongen ze nou precies leuk vindt. En als ze zegt ‘niemand’, ga je gewoon ‘wel een meisje?’, zulke dingen…

Ja dat is zeker de eerste stap die je moet zetten. Is ze niet bi, probeer het dan gewoon te vergeten…

Ik zou samen met haar naar jongens gaan kijken. Kijken hoe ze doet of iets dergelijks en vragen van wat voor jongens ze houdt. Dan kom je er wel snel genoeg achter of ze bi is door haar gedrag.