vriendin laat me stikken

mijn vriendin doet meestal heel aardig maar als er een ander meisje aankomt gaat ze altijd alleen met haar om en laat ze me lekker stikken. dit vind ik heel rot want ik vind of je bent een vriendin en dat ben je altijd ook als dat andere meisje komt, of je bent gewoon geen vriendin zeg maar. maar ik kan haar ook niet echt laten stikken zeg maar, want er zijn in de klas allemaal hechte groepjes waar je niet echt tussen komt. en in de klas doet ze wel gewoon aardig. maar nu gaat ze binnenkort een weekendje met me mee op vakantie met nog veel meer anderen. ik kan het gewoon afzeggen, of heel veel met andere mensen omgaan zodat zij is wordt gedumpt of haar gewoon normaal meeneme… wat moet ik doen??

up :slightly_smiling_face:

Houd de eer bij jezelf, en laat haar ook met andere mensen omgaan. Jij kunt toch ook wat meer contacten zoeken buiten je vriendin om?
Het is misschien verstikkend voor haar om alleen met jou om te gaan. Het klinkt een beetje hard, maar het kan toch? Ik spreek uit ervaring :slightly_smiling_face:

Mijn beste vriendin van de basisschool liet mij in groep 8 links liggen, en schonk mij geen aandacht meer; alleen de ‘‘hippe’’ meiden uit de klas. Ik ben toen wat meer met andere meiden omgegaan :slightly_smiling_face:

als ze in de klas gewoon aardig doet meenemen, msg weet ze niet dat ze je laat stikken. en je kan altijd heel veel met andere omgaan en als ze zegt van ‘wat doe jij?’ of ‘vind ik niet leuk’ kun je zeggen dat zij het ook bij jou doet.
of je gaat met haar praten.

kent zij die mensen die meegaan trouwens?
wel moeilijk zulke dingen, maarja succes. =)

ik laat haar ook gewoon vrij om met andere mensen om te gaan enzo, maar ik vin het niet leuk als ze in de klas normaal doet en buiten de klas als ze me niet meer nodig heeft ze me opeens laat stikken. ze kent die mensen een beetje maar ze zijn meer mijn vriendinnen dan van haar.