vriendin laat me altijd zitten

nu weer. dan spreken we af. en dan hoor ik niks meer van dr en dan zie ik op twitter dat ze met een ander is . ik word er echt gek van… ze laat me altijd zitten. want dit gebeurt gewoon echt wekelijks… en we zijn ( waren) beste vriendinnen voor 6 jaar.

Zeg er iets van tegen haar, wij kunnen er niet zoveel aan veranderen.
Hou gewoon 'n goed gesprek met haar en vraag waarom.

heb ik al eerder gedaan. en dan word ze helemaal boos. maar ik ben juist diegene die boos moet zijn. als ze zegt. ja ik maak me nu klaar. over een uurtje ben ik wel klaar. en dan wacht je. en hoor je niks meer van dr en zie je op twitter dat ze met een ander is.

Dan spreek je gewoon niets meer met dr af. Als zij niet wil.

zij vroeg t juist. dus daarom vind ik het ook extra raar

^huu das gewoon dom
als ze je nog een x vraagt, moet je gewoon zeggen ; kom je dan wel opdagen ?

zal ik dr ermee confronteren?

^Ja!

z’n vriendin had ik ook… we konden niet met en zonder mekaar, maar ze loog heel vaak tegen mij over wat ze ging doen in het weekend enzoo… toen heb ik haar daar keer mee geconfronteerd en toen hadden we de grootste ruzie, sinds dien geen woord meer te der gesproken =D blij dat ze uit me leven is!
suc6 veder, hoop dat jou vriendin het wel inziet en miss verandert of iets in die richting :wink:

bel d’r dan op het moment dat je afgesproken hebt/als ze niet op komt dagen@
Dan moet ze wel zeggen waarom ze er niet is…

ik zou haar ermee confronteren maar haar daarna links laten liggen,
wat een rotstreek!

Dit noem ik geen vriendin, vet lullig! Ik zou haar er echt op aansrpeken en sowieso niet meer met haar willen afspreken…

gewoon tegen haar zeggen wat je nu ook tegen iedereen hier zegt.