vriendin kwijt raken..

Heee, k heb heel erg het gevoel alsof ik mijn beste vriendin ben kwijt geraakt… in de 1e & 2e zijden we altijd dat we zusjes waren enzo , en dan waren we met 4 meisjes maar altijd waren wij wel wat meer met elkaar. en nu opeens in de 3e gaat alles opeens heel anders. ze zit nou niet meer bij mij in de klas en gaat opeens heeel erg veel met die andere vriendin van me om. ik weet egt niet wat ik moet doen! ze staan hele tijd te smoesen enzo en soms lijkt het net alsof ik dingen niet mag weten waar zij het over hebben, ik weet egt niet wat ik moet doen. en nou gaan ze op hyves ook hele tijd met mijn ex zitten krabbelen samen enzo terwijl ik dat ECHT niet leuk vind en ik dat NOOOOOIT zou doen als ik zou weten dat mijn vriendin dat niet leuk vind. maarjaaaa ik hoop dt iemand me kan helpen en me tips te geven hier mee om te kunnen gaan ofzo//

tanks !
x m.

Praat met haar.

Meer kan je niet doen, neem ik aan.

eigelijk heb ik dat al paar keer geprobeert met te zeggen van: waarom spreek ik je steeds minder enzo en van wanneer gaan we weer datuhh? maar dat werkt niet:S die vriendin van me blijft maar tussen ons in zittten, lopen ze in de pauze opeens bij onze grote vrienden groep weg ofzo, en soms wachten ze niet op mij en vandaag bij het kaartje kopen voor gala was het dus zo van: zullen we naar buiten? neeee ik moet heel even nog (m. die andere vriendin dan roepen, terwijl bij mij had ze dat nooooit gedaan was ze gewoon weg gegaan weet het zeker, k voel me er echt kut door men! :frowning_face:

Ik had dat ook met mijn Beste Vriendin. Ik kende haar ook heel lang, maar op een gegeven moment zoeken jullie beiden andere wegen op… Je kan niets anders doen dan accepteren. Maar je moet wel praten over die ex-gedoe! Dat is niet normaal.

Als ze niet open staat voor jullie vriendschap, moet je het achteraf maar gaan loslaten…

Maar probeer wel inderdaad nog wat over je ex te zeggen!