Vriendin....jongen....leeftijd

Mijn beste vriendin(12)
Heeft vanaf vandaag een relatie met een populaire boy(16)
Nou ja…no problem zou je toch denken…
Nou ja ik eerst dus ook😕maare ik maak me zorgwn dat ze een verkeerde keuze maakt…
Ik wou er met haar over praten… Maar ze is so in love​:joy::clap:
Wat vinden jullie is de leeftijd nii een beetje een groot verschil?

Hoor je als 12 jarige niet gewoon buiten te spelen?

Oh en als je het zo bekijkt, hij is over 2 jaar volwassen en zij is nog een kind. Ik vind dit te groot. beetje overdreven vergelijking hoor, sorry

Ja precies…

Nou ja ik heb met een boy die 2 jaar ouder is dan mij…en ik ben 13

Ja het verschil is best groot, maarja het is haar eigen keuze.

Dit. Je kunt praten wat je wilt, maar als zij verliefd is, kun je er niks tegen doen. Houdt het wat in de gaten, mocht je je echt zorgen maken kun je altijd nog eens proberen. Maar als alleen het leeftijdsverschil jouw argument is, kom je natuurlijk niet ver.

Verder zou ik me trouwens niet te druk maken om die vriendin. Over het algemeen houden die relaties niet langer stand dan 3 maanden en stelt het geen ruk voor.

En ik hoop dat ze verstandig genoeg is door te doen wat zij wil, omdat die jongen waarschijnlijk iets verder zal zijn dan jouw vriendin.

Serieus -.- waarom kunnen kinderen van 14- niet lekker buitenspelen ipv zich druk te maken over een jongen/relaties/volwassene shit. Jezuuuus.

^Zo wilde ik het eigenlijk niet brengem, maar zo bedoelde ik mijn berichtjes ook ja

Ik denk inderdaad dat dit niet heel erg serieus is.

Al ben ik het absoluut met je eens dat deze leeftijd echt veel te groot is. Mijn vriend is bijna 8 jaar ouder. Alleen wij zijn 21 & 28 dat is toch heel anders dan 12 & 16.

Volgens mij denkt die jongen van 16 daar heel anders over.

weten haar ouders het want als ze het nog 2 jaar treken moet hij sws toestemming vragen aan haar ouders om met een minderjarige tehebben bla bla bla… 12? ze zit waarschijnlijk pas net in de brugklas en hij is nog op school en zal volgend jaar toch weg zijn… eh wtf

jaaaa precies deze hahaha ze is nog veelste jong voor zoiets, ookal mag ze zich ach zo volwassen vinden

zij is 12 hij is 16 dat is nog jong
is hij wel serieus of is meer een vlaag van ik wil een jong grietje
kalver liefde of echte liefde

whhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat

Letterlijk mijn reactie ^

Ik snap echt niet hoe je als 16 jarige op een 12 jarige kunt vallen, maar goed. Niks aan te doen lijkt me? Maar ik denk ook niet dat deze relatie lang gaat duren tbh

Vaak duren zulke relaties niet erg lang. Zo vaak op Facebook voorbij zien komen, minder dan 3 maanden later is er niets meer van te zien :grinning_face_with_smiling_eyes: