Vriendin jaloers?

Ik heb een probleempje met eenvriendin van mij ,
ZE AAPT ME ECHT MET ALLES NA!
Bijvoorbeeld ; ik heb een nieuwe ring , de volgende dag heeft zij PRECIES dezelfde. En als ik zeg maar een site heb die zij niet weet , zeg ik tegen haar. Maar als ik bijvoorbeeld haar photoshop wil weten , zegt ze niets en gaat ze geheimzinnig doen! Dan probeert ze mij jaloers te maken!
HELP ME

whahahah:P ik vind da zo grappig, ik maak het ook wel eens mee ZOOO fucking iritant ikweet het:P maarjaa ik heb wel een handige tip voor je, praat er over, het help well! maar probeer niet te hard over te komen, zodat julie vriendschap erdoor kapot gaat, noujaaa veel sterkte Meid :grinning:
xx

Haha, ik heb dit zelf ook. Je moet gewoon met hele originele dingen komen waar zij geen reet van af weet en als ze dan vraagt waar je dat van hebt zeg je, oh gekregen van mijn moeder… heel nonchalant. Of: van een site. Welke? Oh gewoon zo een, weet niet meer precies… asos of strawberrynet… Laat haar maar lekker zoeken.

Ik zou gewoon eens met haar gaan praten. Vertel haar dat je het niet leuk vind dat ze je na-aapt etc. Maar misschien bewonderd ze jou gewoon en wilt ze je daarom na doen.