Vriendin Is verliefd, maar is de jongen er wel klaar voor?

Heee,
Ik heb een vriendin, (I) en zij vind (R) leuk. Nou vragen ik en een vriendin van mij af, hoe moeten wij er voor zorgen dat die jongen haar leuk vind? Ik zie ze alleen bij hardlopen, & die jongen is een beetje de grappenmaker van de groep, en I is redelijk serieus. Nu is R wat jonger, & ik denk dat ie nog niet zo met meisjes bezig is, naja hij 13. Maar we willen I er ook niet met de pakken bij neer laten zitten!!! What should we doo?? xx

ik zou het gewoon lekker aan hun twee over laten…

Oh god dat meen je toch niet. Laat ze het lekker zelf uitzoeken, bemoei je er niet mee.

Jullie moeten niks doen.

Niks mee bemoeien en ook niets gaan zitten voorbereiden oid.
Die jongen is 13, dus die is waarschijnlijk niet bezig met meisjes. En als hij dat wel is; laat die vriendin zich gewoon gedragen zoals ze is.

niet mee bemoeien! myn vriendinnen dachten ook dat ze het wel even zouden regelen en dat is ook helemala fout gelopen dus…
laat het ze zelf maar lekker uitzoeken ;p

Ze zou zelf nooit een stap doen, & ze wil dat we haar helpen… Maar zelf durft ze het niet.

jezus, if you’re gonna do something, you’re gonna make it worse

Ugh ik heb ook zo’n soort probleem, maar dan anders xd

Ik vind iemand leuk en mijn vriendin gaat ineens helemaal contact met hem zoeken zodat ze hem ook mee kan vragen als we bijvoorbeeld naar de stad gaan ofzo. Maar ik vind het helemaal niet fijn, bovendien ben ik heel jaloers en vind ik het niet leuk dat ze ineens zo veel met hem praat xd