vriendin is boos

Mijn vriendin en ik zitten op een sport
Zij willen stoppen met de plek waar ze nu staat
Ik had dat tegen iemand anders van mijn team gezegt
Die begon meteen tegen haar te zeggen van: Waarom stop je nou?
Maar mijn vriendin is gestopt omdat iedereen boos op haar werd omdat ze het niet goed deed.
En nou is mijn vriendin boos op mij omdat ik dat had verteld ze schreef:
Ik had niet gedacht dat je dat zou doorlullen
Ik weet nu wel wie mijn echte vriendinnen zijn

Is het mijn schuld of is het gewoon dom van haar?
En wat moet ik doen ik heb al gezegt dat het me spijt

Wat een dom kind. Waarom zou je niet tegen iemand mogen vertellen dat ze stopt? Ooit zou ze het zelf toch moeten vertellen. En waarschijnlijk vroeg dat meisje(denk ik?) uit je team alleen maar waarom ze stopt omdat ze niet wil dat ze stopt ofzo…

Had ze van te voren gezegd dat je het niet door mocht vertellen?

Idd. Zo ja, dan kan je het antwoord al raden of course. Alleen, ik vind het nogal een kinderachtige actie van haar. Vooral dat ze stopt onder andere vanwege het feit dat ze niet tevreden is met haar plek waar ze nu staat. Kan je het daar niet rustig over hebben ipv meteen boos te worden op alles wat beweegt?

ik snap er echt helemaal niks van

heb jij het verteld omdat zei hen de schuld geeft en jij denkt dat het opgelost kan worden omdat je wilt dat ze gewoon blijft en niet weggaat omdat ze niet blij is met hoe het nu is? Of om haar te pesten? ik ga even uit van het eerste en dan reageert ze heel overdreven? Laat het even rusten en ga het later uitleggen… is het om haar te pesten, dan ben j egewoon niet zo lief:P

je hebt hier helemaal niets aanXD:P excuus, beschouw het maar als een upje

Ik vind het erg dat ze weggaat van haar plek want ze is heel goed, soms maakt ze een foutje nou en, maar de rest van het team wordt meteen boos en zeggen van, dat kan ik veel beter enzoo.

Vanochtend vertelde ze het tegen me, vanmiddag kwam ik mensjes tegen uit mijn team en ik had het verteld van: (naam) stopt met haar plek omdat ze kwam gisteren huilend thuis van al die opmerkingen die iedereen gemaakt had. maar nu hebben we niemand meer voor die plek en ze was best goed

Plek? Wat bedoel je daar mee?

Ik snap er ook niet zoveel van

Wat dom. Waarom zou je dat niet mogen zeggen? Het maakt toch niks uit dat ze het weten.
Ik vind dat je niks verkeerds hebt gedaan, anders als je het niet had gezegt zullen ze het na een aantal dagen toch wel uit zichzelf vragen.

oke ik snap er niks van. Ze stopt met een plek? En dat mocht jij niet vertellen?

[i]Praat het gewoon weer goed. In ieder geval niet ruzie gaan zoeken door er op de verkeerde manier tegen in te gaan…

Succes![/i]