Vriendin is boos, wat moet ik doen?

Hee meiden

Ik had gisteren met m’n beste vriendin afgesproken dat ik naar de stad zou gaan (koopzondag). Toen kwam me tante 's ochtends met de auto en vroeg aan mij en me moeder of we meegingen naar me tante (me tante woont in apeldoorn, en die zie ik heel weinig door haar werk) En toen dacht ik van : Ik ga wel mee met me tante, naar die tante in apeldoorn omdat ik haar al een maand ofzo niet had gezien. En toen heb ik m’n vriendin 4 keer ofzo gebeld om te zeggen dat ik niet kon vandaag maar ze nam niet op. En nu is ze boos, want ze is helemaal naar m’n huis toegekomen, en ze is aan het vasten…
Ik kreeg een offline bericht van haar dat ik ‘kkmaat’ ben enzo. Dat als ze niet aan het vasten zou zijn dat ze het niet erg zou vinden enzo.Ik heb haar een offline bericht verstuurd om te zeggen hoe het zit… Maar ik weet niet wat ik verder moet doen, moet ik haar bellen of niet? Want ze leek wel boos…

Help me ajb

xx.

Ten eerste vind ik dat eigenlijk niet echt een vriendin. Probeer haar maar te vertellen dat je haar hebt probeert te bereiken, en dat je je tante niet zo vaak ziet en dat ze daar niet zo’n groot probleem van moet maken (:

Ten eerste: wat bedoelt ze met ‘‘kkmaat’’? Ik kan me wel dingen voorstellen maar het lijkt me niet dat je beste vriendin je zoiets stuurt :confused:
Ten tweede: Hoebedoel je vasten? Wat heeft dat met de rest te maken?

Gewoon bellen en vragen hoe het zit. Of ga naar haar toe, dan kun je haar reactie echt zien.

ps. waar woon je xD bij mij ook koopzondag vandaag (a)

1. Dat ik kankermaat ben(dat ik haar genaaid heb ofzo)
  2. Ze is aan het vasten, ze heeft niks gegeten, dus dan is het een hele grote moeite voor haar zeg maar
  3. Deventer

Proberen goed te maken, en anders gewoon negeren, dan komt ze vanzelf wel weer naar je toe, dat werkte bij mij ook.

Misschien moet je haar maar opbellen en alles uitleggen?

Nou sorry hoor, maar dat ‘kankermaat’ vind ik echt niet kunnen. Kan ze misschien wel boos zijn omdat ze voor een dichte deur stond maar dat zeg je niet zomaar tegen een vriendin! Ik zou het nu gewoon even laten zo, je hebt haar een berichtje gestuurd en dat is genoeg. Ze kalmeert vast wel.

Jeetje. Wat een vriendin, je vriendin kankermaat noemen :
In het kader van de ramadan ofzo? Vasten? Want als het haar zo’n ontzettende moeite kost en het gaat niet om de ramadan, lijkt het me niet echt gezond.

En ik woon een heel andere kant op xD

OMG, ik heb haar gebeld en dr moeder nam de telefoon op en ze zei lachend dat ze boos op me was en dat ze in haar kamer ´bezig was´. Ik weet niet of ik het moet geloven, ze heeft zeker tegen haar moeder gezegd ´ Als het Gamze is, zeg maar dat ik bezig ben.´
Ze zit op een andere school dus als ik haar door dit nu nog minder ga zien,
moet iik haar laten of niet?

Kankermaat? =/
zowiezo ben ik zeer tegen het spotten met ziektes. Maar t komt over alsof ze je kanker toe wenst.

En wat heeft het vasten nou daar mee te maken? Dat doet ze toch zelf!

Vind het geen echte vriendin als ze je zo noemt. maar ik zou gewoon echt met dr gaan praten en niet bellen. En dan gewoon alles goed uitleggen.

^dan eet ze toch niks en ze zit meestal binnen als ze aan het vasten is, dus het is een wonder dat ze met me naar buiten wil en dan kan ik niet daarom doet ze zo moeilijk
Zal ik dr laten?
of niet?

Dat moet je zelf beslissen. Dat kunnen wij niet voor je zeggen. We weten niet hoe góéd jullie met elkaar omgaan. En praat gewoon eerst met dr voordat je gaat beslissen ‘laten of niet’

Ja nou ik vind het wel vaag dat het een grote moeite is om naar je huis te komen, en geen grote moeite is om naar de stad te gaan?

Ja, als ze naar de stad gaat dan is ze toch met iemand en ze is nu voor niks gekomen

Ik zou het gewoon ff laten, ze koelt wel af, en als ze je als een goeie vriendin ziet, dan maakt ze het vast wel goed. of misschien is ze gewoon ongesteld, dat ze daarom boos werd

ze kon je toch wel even bellen?

Je bent dr aan het verdedigen, dus je wilt dr wss zelf ook niet kwijt. Laat het gewoon even?

Het is ook best lullig hoor, wat je gedaan hebt x]
Je hebt haar dan wel gebeld, en dat is prima, maar als je niet zeker weet dat ze het bericht ontvangen heeft, dan moet je zorgen dat je een bericht op hyves of facebook of msn of haar huisnummer achterlaat.

Ja, maar wat moet ik nog meer doen? Zeheeft geen facebook of hyves of dat soort dingen alleen msn, en daar had ik ook al een offline bericht op gezet en ik heb haar 4/5 keer gebeld marze nam niet op…