heei
Een hele goede vriendin van mij is verliefd op een jongen uit onze klas. Heeel erg verliefd. Maar hij laat niet weten of hij haar ook leuk vindt. Hij heeft zoveel dingen gedaan… Tegen sommige mensen gezegd dat hij haar leuk vond en het leukste meisje van de klas en alles… Maar later zeiden ze vrienden dat het allemaal een weddenschap was en dat hij moest doen alsof hij haar leuk vond, maar dat dat niet zo was. mijn vriendin is er nog steeds kapot van. Ze blijft verliefd op hem en huilt 's avonds in haar bed… Ze valt af doordat ze liefdesverdriet heeft, ze slaapt slecht en haalt lage cijfers. Ik wil haar echt heel graag helpen maar ik weet echt niet hoe… Ze wil hem vergeten maar ze kan het niet. Help?!
praat met haar zodat ze haar hart kan luchten en vertel haar dat ze beter kan krijgen dan die kinderachtige jongen!
ga lekker een dagje met haar shoppen en veel lol maken
@Marjon94 Ze is al zooo lang verliefd op hem, ik doe zoveel met haar maar als ze dan alleen is weer, flipt ze helemaal! Ze krijgt hem niet uit haar hoofd =S Bedankt voor je reactie x
dat is lastig… maar het gaat vanzelf weer over. dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan!
Jaa inderdaad… Ik hoop ook dat ze het snel kwijtraakt… MAarjaa, zo ziet het er nog niet echt uit
Stap eens op die jongen af om te vragen wat nou de waarheid is.
Dan zegt hij, nee ik vind haar niet leuk waarom denkt iedereen dat? Met zijn vrienden erbij dan… En ik zie hem nooit als zijn vrienden er niet bij zijn
Probeer er dan eens voor te zorgen dat je hem alleen spreekt, want misschien dat ie het niet wilt zeggen waar z’n vrienden bij zijn. Herinner ik me tenminste nog van vroeger, tot jongens een jaar of 16 zijn dan doen ze in groepsverband echt heel anders dan dat je ze alleen ziet.