Vriendin in het ziekenhuis

heee!
Mijn vriendin is gisteren opgenomen in het ziekenhuis, morgen ga ik bij haar op bezoek en ik wil een leuk cadeautje voor haar meebrengen! Heeft iemand misschien een leuk idee? Ze zit er soms ontzettend doorheen dus het moet eigenlijk iets zijn waarmee ik haar kan opvrolijken! (:
Alvast bedankt!

Ik weet niet wat ze heeft, maar toen ik in het ziekenhuis lag, zat ik er ook doorheen door de medicatie e.d. Ik had in niets zin - muziek luisteren, lezen e.d. kon/wou ik allemaal niet doen. Toen kreeg ik van mijn tante een groot prentenboek met allemaal modeplaatjes en zo, en dat vond ik een leuk cadeau omdat ik geen inspanning hoefde te leveren, ik moest alleen maar kijken (:

dingen waardoor ze afleiding heeft zoals films, tijdschriften, boeken die ze leuk vind. puzzelboekjes misschien?

Hangt er vanaf waarvoor ze in het ziekenhuis is opgenomen. Ik vind een boek wel leuk om te krijgen, of een leuke kaart in ieder geval.

Een leuk dik boek en wat tijdschriften?
En misschien iets wat ze lekker vind om te eten.

Ik zou het wel leuk vinden om wat tijdschriften te krijgen dan :grinning:

En een lief kaartje erbij.

Haha, ik kreeg ook allemaal cadootjes in het ziekenhuis. Voornamelijk eten, terwijl ik dat juist iet mocht door de sonde. Ontzettend vervelend. Dus in ieder geval wel iets geven wat ze kan doen/mag hebben:’)

Tijdschriften zijn altijd goed toch? Met een leuke/grappige kaart:)