hee allemaal!
Mijn vriendin heeft heel streng gelovige ouders en ze is zelf ook zo opgevoed. Haar ouders hebben altijd gezegd dat ze uiteindelijk met iemand van de kerk een relatie moet beginnen en niet van buiten af. Nou praat ze al ongeveer een jaar met een jongen en na een tijdje gingen ze afspreken. Dit heeft zij altijd geheim gehouden voor haar ouders tot afgelopen week. Haar ouders hebben alleen niet positief gereageerd op het bezoekje, omdat hij niet van het kerkje is. Ze weten volgens mij helemaal niet dat er iets gebeurt is tussen hun en dat ze elkaar leuk vinden.
Nu hebben ze gezoend en elkaar toegegeven dat ze elkaar leuk vinden, hij heeft haar ook al een paar keer gevraagd. Zij houdt hem af omdat ze geen verkering wil/mag omwille van haar ouders. Anders hadden ze waarschijnlijk al lang een relatie gehad. Nu is het zo dat die jongen ook een vriend van mij is en ik dus twee mensen moet troosten en helpen.
heeft iemand een idee hoe ik ze zo goed mogelijk kan helpen/steunen/raad geven. Ik vind het nogal een moeilijke situatie zo…
alvast bedankt! xx