vriendin in coma

ik was van morgen aan het werk en was wat aan het praten met mijn vriendin toen ze op eens op haar hurken ging zitten (na niks aparts eigenlijk want doet ze wel vaker omdat ze dan last heeft van haar rug) maar toen viel ze ook nog om en ging ze in een hele rare houding liggen. Ik riep meteen oudere collage’s die hebben haar proberen te reanimeren enz… ik ben er verder niet bij geweest omdat ik het niet aan kon zien. Ik heb wel nog tegen de ambulanciers moeten vertellen wat er precies gebeurt was… maar als je dan haar moeder daar ziet aan komen rennen geloof me dan knapt er echt iets in je en besef je pas echt wat er aan de hand is…
Ze is naar het ziekenhuis in Eindhoven gebracht en is niet meer bij geweest sinds van morge 10uur. Nu wordt ze in coma gehouden en haar tempratuur wordt constant op 33 graden gehouden en ze heeft ook iets van een hart ding, dit wordt 24 uur lang gedaan en daarna moet ze zonder machine gedoe op krachten komen…

ik hoop zo dat het goed komt ik zie niks als de hele dag dat enge beeld voor me ze is pas 16 en dan zo iets…

sorry maar ik moest even m’n verhaal kwijt

Oh wat naar! Ik hoop dat ze snel weer beter wordt! Veel sterkte!

wooow! wat erg. lijkt me ook echt schrikken om te zien.
ik hoop voor je dat het goedkomt, sterkte!

Wow, heftig!
heel veel sterkte!

sterkte!

woow man, sterkte !

woow heftig!
probeer er zo min mogelijk aan te denken, dan ga je je alleen nog maar raarder voelen

sterkte ermee! laat je even weten als ze weer uit coma is? :slightly_smiling_face:

Zoiets heb ik ook meegemaakt, en ik ben nog maar 12… Kweet hoe je je voelt.

Ga in ieder geval met mensen praten, deed ik ook. Ik heb naar de kindertelefoon gebeld (0800 - 0432 helemaal gratis) en het heeft echt geholpen. Voel me nu ook stukken beter. Dus, kortom: Gooi het eruit. Maakt niet uit op welke manier, huilen, praten, het maakt allemaal niets uit. Veel, heel veel sterkte!

dat je wel dat jullie allemaal zo mee leven vind het fijn om zulke reacties te lezen ik laat zeker weten hoe het nu verder allemaal af loopt

ohhh meisje, heel veel sterkte en ik hoop echt dat ze er snel én goed uitkomt…!! (klinkt misschien gek, maar ik duim voor je/jullie)

Wow heel heftig, vooral als je er zelf bij was toen ze ineens op haar hurken ging zitten en zo omviel, dat blijft je ook nog wel een tijdje bij! Veel sterkte, ik hoop dat ze er snel weer boven op komt!

:sob::muscle:

Veel sterkte! <3

Wat naar! Hopelijk kan ze gauw weer naar huis :wink:

Wat erg!
Heel veel sterkte en hoop voor je/haar/haar ouders etc dat ze snel weer uit die coma komt.

Heel veel sterkte!. Ze komt er vast wel bovenop, geloof er in. Heel, heel veel sterkte! Ook aan de familie en aan andere vrienden, en natuurlijk ook aan je vriendin zelf!

de toestand is nu stabiel ze wordt nog tot vanavond 5uur in coma gehouden en dan wordt de lichaamstemperatuur weer langzaam opgebouwd tot hij weer normaal is ook zal ze geen slaapmedicatie meer krijgen en dan is het afwachten wanneer ze wakker wordt dat kan dagen duren maar dat kan ook al best snel zijn

het is mooi dat het nu beter het haar gaat…
ik hoop voor je dat ze snel uit haar coma wakker wordt.

goed dat je erover praat enzo. maar heel veel sterkte, en ik hoop dat het weer goed komt.

sterkte!