Vriendin, ik weet het niet meer?

klopt , je zegt precies wat het is. ik wil niet horen dat het niet meer goed komt.
ik wil ook niet horen hoe het goed komt ik wil een hulpje horen die me kan helpen .
ik ga zeker weten met haar praten, maar kijk nu krijg ik via hyves gaat ze mijn foto respecteren.
daar heb ik dan ook geen behoefte aan.

Haha dat dacht ik al. Aan de ene kant is het goed want dan weet je dat ze veel voor je betekend. Je hoeft niet boos op haar te zijn, je weet de reden niet waarom ze zo stom doet. Daar kom je vanzelf achter als je met haar praat!

Heel veel succes!

Je kent d’r nog niet zo heel lang, dus mischien blijkt ze toch anders te zijn dan je dacht?

ik had het zelfde. door een andere vriendin heeft mijn beste vriendin me keihard laten vallen. ik weet nog steeds niet wat ik moet doen en dit is dus een upje voor jou xx

niet zo lang?

dus jullie zitten in de zelfde klas nu?
ik zou eigenlijk nog zo veel mogelijk contact met haar proberen te maken.
en na de vakantie gewoon meedoen met al die shit. lachen, mee praten enzo.
en misschien naar voor brengen dat je je een beetje of gewoon buitengesloten voelt.

ja kijk want je sommige mensen zeggen hier dat ik haar nog niet zo lang ken.
maar weetje mijn basisschool tijd was vreschrikkelyk.
ik koos voor mijn vriendien en zij niet voor mij.
nu heb er er een en wil ik er niet te veel voor doen , maar wil haar ook niet kwijt…

ja, nu snap ik het wel.
hmm, misschien moet je er even met je vriendin over praten?

Goh was ik daar maar op gekomen!

Sorry flauwe grap.

Zoiets is mij ook overkomen, en nu heb ik nieuwe vrienden en ben ik uiteindelijk veel blijer :grinning:

Ik ben niet zo vergevingsgezind, als iemand mij dumpt,boeit die hele persoon mij na een tijdje niet meer.

girls ik nu eraf , me vader word boos…
doeii dankje!

misschien kan je dan ook met andere mensen omgaan?

Had ik vorig jaar ook hahaha, maarja toch ze is nog wel een van die vriendinnen, waar ik veel tegen vertel waar ik mee zit enzo, [: maar daardoor leer je wel meer andere mensen kennen, want trek je meer met andere op enzo.
en nog wat vriendinnen zijn er niet voor altijd, op ten duur groei je toch uit elkaar.
:pensive:

Okee, ik snap je heeeelemaal. Maar toch, ik denk dat je op dit moment er vrij weinig aan kunt doen. Ze wilt niet afspreken, dat is al duidelijk. Ze heeft andere vriendinnen, nog duidelijker. Je bent letterlijk en figuurlijk gedumpt door haar, hoe hard het ook is. En ik zeg niet dat het niet meer goed kan komen, dat moet je ook niet gaan denken, want er is altijd een manier. Maar geloof mij, het wordt niet echt meer als eerst. Maar, als zij steeds niet kan afspreken, waarom stuur je haar dan geen email? Of privé bericht op hyves? Punt 1 heb je dan meer tijd om na te denken over wat je zegt en punt 2 ze leest het sowieso. Wat je terug krijgt moet je dan maar afwachten, als je niets terug krijgt is ze gewoon egoïstisch en verdien jij een veel betere vriendin dan zij! En ja, ik weet hoe moeilijk dat is, maar je moet kiezen wat dan het beste voor je is, want dit breekt je ook.

Ze leert andere mensen kennen…
Misschien zou jy dat ook moeten doen…
maar je moet er gwn met haar over praten en zeggen wat je voelt.
anders blijf je er ook mee zitten. En als je er niks van zegt, gaat ze ook denken van dat je het niet erg vind.

-