Vriendin helpen

Hee iedereen :heart:,
Mijn beste vriendin vind een jongen erg leuk, dit komt door haar vriendin. Zij is hem dus door haar leuk gaan vinden. Nu is ze erachter gekomen dat die vriendin hem ook leuk vind. Die vriendin heeft zijn nummer al. Nu denkt mijn beste vriendin dat hij haar toch niet zou kiezen omdat die vriendin toch knapper en leuker is. Hoe zou ik haar kunnen opvrolijken? Alvast bedankt.

Door haar te zeggen dat ze wel kans kan maken :slightly_smiling_face:

Als twee meiden dezelfde jongen leuk vinden, laten gaan dan. Anders zet je je vriendschap op het spel. Als je beste vriendin net zoals jij ook 14 is, moet ze het sowieso laten gaan. Op die leeftijd creëer je vriendschappen die de rest van je leven kunnen duren. Daar moet je niet een jongen die volgende week toch weer vergeten is tussen laten komen.

Heb ik al gezegd, maar ze gelooft me niet :frowning_face:

Ja het klopt wel, maar ze vindt het echt heel erg en ik wil haar niet graag verdrietig zien. Haar vriendin begrijpt ook niet dat ze dit erg vindt… Daarom is ze ook wel boos op haar.

Puberdrama :’)

Komt ze vanzelf overheen.

Brocode! Maar dan bij meiden: Als twee verliefd zijn op dezelfde jongen, beiden niet voor gaan!

+1

En vrolijk haar op met een avondje bioscoop, chocola, tijdschriften, dat soort dingen. Ik denk niet dat haar liefdesverdriet erg lang zal duren. :slightly_smiling_face:

Ja, dat is wel zo. Maar mijn beste vriendin vindt het ook lullig dat die vriendin hem nou leuk vindt en dat zij haar niet begrijpt.

Leuk! Dankje, ga ik zeker doen.

hahahha, ik ben nu mijn vriendin aan het koppelen aan een jongen die zij leuk vind maar ik ook. Maar ik heb het wel voor haar over.

Vind je dat niet erg dan?

een klein beetje wel. maar ze is zo afstandelijk dat het haar nooit lukt om een date te krijgen dus ik help haar even.