Vriendin heftig ongeluk

Hi , ik hoop dat dit in het goede topic zit maar ben nog niet zo bekend met girlscene enzo hihi

Vandaag is er best wel iets heftigs gebeurd, op school in het 3e uur liepen de rector en de mentor ons klaslokaal binnen om onze klas te vertellen dat een van mijn beste vriendinnen in een heftig ongeluk terecht was gekomen, haar hersenen zijn ernstig beschadigd.

Iedereen schrok en er was een lokaal vrijgemaakt om voor haar te hopen, te bidden en er voor elkaar te zijn. Dit hielp, maar nogsteeds is het een grote nachtmerrie.

De kans dat mijn vriendin komt te overlijden bestaat, maar daar ga ik niet van uit. Ik hoop en steun haar in mijn gedachten en ik hoop dat het genoeg is om nog bij ons te blijven.

Ik maak dit topic niet voor aandacht, maar eerder voor mensen die ook zo iets hebben meegemaakt en hier hun verhaal kwijt kunnen, zoals ik nu heb gedaan.

Liefs, R

Wat heftig, zeg… ik heb geen ervaring met zoiets en weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen, maar ik wil jou en alle betrokkenen in ieder geval heel veel sterkte wensen en ik hoop heel erg dat het goedkomt met je vriendin.

Waar is dat ongeluk gebeurd?

Sterkte! Ik hoop dat je vriendin er snel weer boven op komt!

Sterkte! Hopen dat het goed komt

Wow heftig. Een beschadiging aan de hersenen lijkt me wel echt heel anders dan bijvoorbeeld op andere manieren gewond zijn.
Sterkte in ieder geval.

Wauw, heel veel sterkte! :sob::muscle:

Hier een paar weken geleden is het ook gebeurd bij een meisje die ik ken… ernstig hersenletsel en daarna overleden…

Hopen dat het met je vriendin wel goed komt!

Heel veel sterkte xxx

ik heb zelf zoiets meegemaakt, 3 jaar geleden ongveer.
ik heb toen een hersenkneuzing opgelopen.

Veel sterkte, en note me als je wilt.

Veel sterkt & laten we hopen dat alles goed komt met jou vriendin!

Wow wat heftig! Heel veel sterkte en hopen dat alles weer goed komt!

Xx

Ontzettend veel sterkte! Ik hoop echt voor je dat het goed komt :sob::muscle:

Heel veel sterkte! :sob::muscle:

Jeetje, wordt er helemaal naar van :frowning_face: Echt heel veel sterkte :hugs:
Ik hoop dat het goed komt met haar!

Sterkte meid!

Jeetje, heel veel sterkte!

Heel veel sterkte! :sob::muscle: