Hey!
Ik zou graag jullie mening willen hierover =)
Mijn vriendin heeft een vriendje, en het is al twee keer eerder uitgegaan. De eerste keer had hij geen reden gegeven, de tweede keer ook niet. Hij deed iniedergeval heel vaag en zei dingen van “Ja, je verdiend beter”. Beetje cliché
De tweede keer dat het uitging was ze heel erg overstuur en ik ben heel lang bij haar gebleven toen. Ik moest beloven dat ik haar tegen zou houden als ze nog een keer met hem zou willen.
Nu heeft ze dus weer met hem, en heeft ze me dat niet verteld (omdat ik haar moest tegenhouden enz). Ik had eigenlijk al verwacht dat ze weer met hem had, maar ik dacht nee dan zou ze het me vertellen enzo.
Ik weet nu niet wat ik moet doen, want eerlijk gezegd heb ik totaal geen vertrouwen in die jongen.
Jij hoeft niks te doen, het is iets tussen je vriendin en die jongen. Ze moet er zelf achterkomen…
Je kan er weinig aan doen, alleen met haar praten, maar het is en blijft haar keuze.
Voel me toch rot erdoor
Logisch dat je je rot voelt. Maar wie niet horen wil, moet maar voelen
Dit, en ik zou als het weer uitgaat en ze naar je toe komt haar ook niet meer helpen eigenlijk
Bedankt voor de reacties! Vind het nog steeds rot dat ze het niet verteld heeft en toch weer met hem heeft, maar ik zal maar proberen blij voor haar te zijn.
Ze zal er zelf achter moeten komen. Hoe rot het ook is, je kan niks doen.
Ze moet er zelf achterkomen, je kunt er niks aan doen, ik heb een vriendin gehad die wel 5 x ( als het niet vaker is) uit en aan is geweest met haar vriend. Uiteindelijk uit gegaan en nu al heel lang gelukkig met haar nieuwe vriend.
Je kan altijd zeggen dat je het niet slim vind gezien te vorige keren. Dan weet ze wel dat jij het er niet mee eens bent. Maar ik zou het niet steeds blijven aankaarten.
Je kan idd niets doen. Je had haar willen helpen, maar dat heeft ze jou niet laten doen. Je hebt dus gedaan wat je kon, dus als ze nu weer verdrietig is, is het haar eigen schuld.
Wie zijn gat meerdere malen brand zit lang op de blaren