Vriendin heeft uit,

vriendin van mij heeft uitgemaakt met z’n vriendje omdat de jongen en beetje de baas ging spelen over haar en met alles ging bemoeien zoals met wie zij omging of wat zij deed. Ze heeft ook niet echt veel vriendinnen meer over omdat die jongen ( ik noem hem nu voor het gemak stevano) niet meer wou dat die met dat soort meiden omging.
Ze zoekt nu op een raar manier aandacht maar als ik vraag om erover te praten word die en beetje boos zegmaar. Ik snap eigenlijk ook niet wat ze heeft. Okee ik kan wel begrijpen dat ze enorm verdrietig is maar ze wil aandacht an als ze die ook krijgt word ze een beetje arrogant.
Hoe ga ik hiermee om en hoe laat ik haar hierover heen komen.

Ik heb al met haar andere vriendinnen contact opgenomen om iets leuks te doen met z’n allen maar de meeste wouden haar niet eens zien:(, en degene die het wel wou was of op vakantie of die moest zonodig iets bellangrijks doen.

Sorry je schrijfstijl vind ik irritant en ik snap nou niet helemaal wat je bedoelt om eerlijk te zijn …

?

En wat wil je dat wij zeggen :slightly_smiling_face: ?

vriendin heeft t uigemaakt met Z’N vriendjee?? ghehehe

“Hoe ga ik hiermee om en hoe laat ik haar hierover heen komen?”

Wil ze weten

Ze heeft ook niet echt veel vriendinnen meer over omdat die jongen ( ik noem hem nu voor het gemak stevano) niet meer wou dat die met dat soort meiden omging.

Dat gebeurt er als je voor je vriendje vriendschappen gaat breken, dus geen medelijden mee, sorry.

Okee ik kan wel begrijpen dat ze enorm verdrietig is maar ze wil aandacht an als ze die ook krijgt word ze een beetje arrogant.

Je moet het haar niet geven, het was toch niet de juiste jongen, so what?

Duidelijke titel. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Steun haar gewoon, het is toch een vriendin van je of niet?

Ze is haar vriendje èn een deel van haar vriendinnen kwijt, ik denk dat ze dat even wil verwerken

laat haar, geef haar tijd. ze merkt het wel dat ze fout zit.

Heeft ze het uitgemaakt met zijn vriendje?.. :tipping_hand_man:
*sorry dit moest even*

ON:
Geef haar tijd. Thats it.