vriendin heeft slechte invloed

ik heb best lang problemen gehad met of ik te dik was en ik voelde me heel dik altijd en zo lelijk enzo. (ik ben eiglijk niet dik hoor want ik ben 1.60 lang en ik weeg 50 nu) Maar nu heb ik EEEindelijk dat ik tevreden ben over mijn lichaam enzo en ik vind mezelf totaal niet dik enzo dus ik voel me goed. a;s ik voor de spiegel sta ben ik blij :grinning: (eindelijk)
maar nu heb ik ik dus een vriendin. ik moet toegeven dat ze mooier isdan mij (ze is nu ook aangenomen voor een modellen bureau en ik ben heel blij voor haar enzo. maar soms word ik door opmerkingen van haar echt opeens ontevreden over mezelf :blush: ik zal een paar voorbeelden geven:

• we gaan naar een feest toe en we gaan samen ons haar doen en make-up enzo. allemaal super gezellig natuurlijk. maar dan zegt ze iets zoals; oww ik vind mijn kop zo lelijk nu :S en dan denk ik; sgat je hebt meterslange wimpers, prachtige felgroene ogen, je onwerkelijk mooie haar komt bijna tot je kont en dan vind jij dat lelijk. wat ben ik dan wel nie.
  • dan staan we in de pauze in de aula met een groepje meiden, zijn we lekker pepernoten aan het eten, en dan pakt ze er eentje en stopt die in haar mond en dan roept ze zo extra hard, SOW ik zie mezelf gewoon dikker worden zeg. maar ze is echt zo niet normaal dun he, (dat zegt ze btw heel vaak en dan denk ik; komop… zeg dat asjeblieft niet.
  • zegt ze zo; naw ik vind echt dat je mijn tieten gewoon niet ziet zo klein zijn ze; (Ze heeft gewoon cup B bijna C) en kom ik aan met A. en dan denk ik; moest je dat nou zeggen…

soms doet ze het ook gewoon om aandacht te trekken maar ik kan daar niet tegen want ik denk dan vanzelf; en wa ben ik dan wel nie.

wat kan ik hier aan doen want ik negeer haar altijd als ze zowiets zegt maar ze doet t toch en kword r nie blij van.

Wees gelukkig dat jij tenminste blij en tevreden bent over jezelf, want dat is zij duidelijk niet. Ik zou me er gewoon niks van aantrekken, en haar complimenten gevis negeren.

ze wil gewoon aandacht. Dat zijn van die meisjes, die zeggen oh wat ben ik lelijk. En stiekem hopen dat jij dan gaat zeggen. Nee, nee je bent echt heel mooi. Ze vissen gewoon naar complimentjes. En die moet je juist dan niet geven :grinning:

wat faalhaasje zegt.

Waarschijnlijk wilt jou vriendin gewoon aandacht, of in iedergeval dat andere mensen zeggen van nee je ziet er prima uit! Maar geloof me, die ‘mooie’ meisjes kunnen ook behoorlijk onzeker zijn hoor vergis je niet. Jij bent nu tevreden met hoe je bent, en dat is belangrijk! Laat niemand je wijs maken dat je te dik bent of niet mooi bent!

Ze wil waarschijnlijk wel gewoon aandacht, ze vist een beetje naar complimentjes.
Maar het is niet zo dat als ze zichzelf beledigt ze automatisch dan jou ook lelijk vind ofzo. Mensen kijken veel strenger naar zichzelf dan naar anderen.

heb/had ik ook zo vriendin die model is altijd vind ze zichzelf dik lelijk dit is niet goed dat is niet goed dan wou ze er uit zien als mij beetje apart daarna zag ik er weer uit als een zwerver:P gewoon niks van aantrekken ze wil vast aandacht

oja heelde dag bij elk meisje die we zagen heb ik net zo postuur als haar of als haar pff:P\

oja ik dacht eerst ook van ja ja als je zelf lelijk vind hoe vind je mij dan uiteindelijk dacht ik gewoon fack jou ik ben beter:P