Vriendin heeft nooit zin.

Ik heb een hele lieve vriendin, maar er is wel een probleempje. Ze heeft nooit ergens zin in. Als ik vraag of ze even samen met mij boodschappen wil doen heeft ze geen zin. Als ik vraag of ze naar buiten wil heeft ze geen zin. Ze heeft zelfs geen zin om even via Internet het rooster voor me uit te printen. En ik begin het best wel zat te worden, want als zij mij iets vraagt doe ik het altijd. We zien elkaar alleen op school, want in de vakantie heeft ze nooit zin om iets te doen. Het is nu vakantie en ik mis haar heel erg maar ze komt gewoon niet haar huis uit. En ik ga me dus heel erg vervelen. Wat moet ik doen? Als ik haar erop aanspreek word ze boos en krijgen we ruzie.

x’

Vriendschap van één kant is geen (echte) vriendschap.

ik snap dat je dat inderdaad vervelend vind maar misschien is er een reden voor

Misschien is ze gewoon heel moe?
En ik heb dat wel een periode gehad. Ik ging naar school en ik zat thuis en ik sliep, omdat ik gewoon niet de energie had om optestaan. Dit kan ook door een depressie komen.
Er zal vast wel een reden voor zijn, ik denk niet dat ze dit express doet. Dat deed ik in iedergeval niet. Dus praat met haar?

Ik zou het eens met haar erover hebben snap heel goed dat het je de kont uitkomt dat ze nooit ergens zin in heeft.
Heb je geen andere vriendinnen waar je iets leuks mee kunt doen?

Wat een saaie vriendin man,
hoe kom je daar aan XDD.

Dat is echt vaag zou ze zich nooit vervelen dan :blush:
Maar ik zou het toch maar tegen haar zeggen (vragen waarom ze bijna nooit iets wil). Je hebt toch niets te verliezen ook al wordt ze boos Want een vriendin die nooit iets wil doen is toch niet echt een vriendin denk ik O.o Misschien heeft ze er wel een reden voor idd.

Weet je, ik heb dat ook nooit.
Vriendinnen zijn gewend dat ik vaak geen zin heb om ‘leuke dingen’ te doen,
Als ik thuis ben, ben ik thuis en heb ik rust nodig.
Thuis heb ik genoeg te doen.
Op zaterdagavond ga ik wel vaak met vriendinnen op pad of met m’n vriendje, maar door de weeks nooit. Ik ben dan te moe of heb het net een beetje te druk.
Vraag je vriendin eens waarom ze geen zin heeft. Zal een hoop begrip opleveren.

Is ze niet depressief ofzo?
Doet ze ook zo tegen andere vriendinnen van haar?

Had ik ook. Nu zijn we geen vrienden meer

ik heb ook sown vriendin …

IK zou haar dan lekker laten. Zij doet geen moeite voor jou, waarom jij dan voor haar? Jij hebt het geprobeerd, en zij niet. De fout ligt niet bij jou. En als ze wat van jou wilt dan zeg je gewoon ook dat je geen zin hebt. Als ze zegt dat je moeilijk doet, dan zeg je ‘ja, jij ook altijd. Zie je ook is hoe dit voelt?’.

Het is hard, maar dat ben ik ook daar mee. Je hebt het ooit gezegd tegen haar neem ik dus aan, jij vraagt haar om wat te doen, jij geeft interesse in haar maar zij wilt niets. Dan kan je weinig veranderen daar aan neem ik aan.

Inderdaad wat Avadakedavra zegt.
Ik had dit ook en het is ook iets voor puberes om te hebben. Ze zal het niet expres doen, maar ik zou haar gewoon laten. Heeft ze geen zin, ga dan iets anders doen. Het is heel jammer, maar zo is het dan maar…

Het komt echt wel goed, en ik denk dat het wel overgaat. Ik denk niet dat het iets met je vriendschap zelf te maken heeft. De vriendschap kan echt wel goed zitten, alleen heeft zij wss even een dipje en reageert ze daarom ook zo heftig.

als ze eerst wel dingen voor je deed zit ze waarschijnlijk niet goed in haar vel
maar wel een lastig probleem…

ik wil je niet aan het schrikken maken , maar misschien speelt er thuis wat bij haar? misschien houdt haar moeder haar wel thuis, en moet ze veel thuis helpen.
misschien wordt ze wel mishandelt? het kan echt van alles zijn…

blijkt er echt niks aan de hand te zijn… ja dan lijkt de vriendschap voornamelijk van 1 kant te komen en snap ik je je irritatie helemaal.

links laten liggen. vriendschap moet wel van 2 kanten komen.
en misschien is er wel wat aan de hand met haar…

Lijkt me niet normaal…Heeft ze misschien problemen ofzo?
Jezelf isoleren is erg onrustwekkend.