Laatst vroeg id ochtend ging ik onderweg naar me werk en ik zag m vader ze telefoon op de tafel liggen nou maak ik me zorgen om me vader (chronisch ziek, en persoonlijke redenen) en keek ik heel slecht in zn telefoon om te kijken, en toen zag ik tot mijn verbazing een berichtje van de moeder van mijn beste vriendin (?):
ik wil even zeggen dat mockingjay niet hier heeft geslapen vannacht en dat mockingjay en naam vriendin niet zo heel veel contact meer hebben en niet uitgaan met elkaar, ik weet niet waar uw dochter uit hangt maar ik wil wel dat ze veilig is.
ik snap dit echt niet, ik sliep toen die avond bij een jongen en dat had ik der verteld wss was ze onwijs boos omdat ze die avond niet mocht chillen met mij en een vriend omdat ze anderen plannen had gemaakt daarom.
misschien komt dit omdat we 3m terug onwijs erge ruzie hebben gehad en ik haar soortvan heb verraden maar dit doe je toch niet?
me vader had ook een gesprek met me gevoerd en is ook teleurgesteld in me. met me vader gaat t nu dus gewoon goed, het is uitgesproken en we hebben een deal gemaakt.
maar wat moet ik nu doen? moet ik dit zeggen tegen die vriendin van hey wtf?! maar k kan t ook niet tegen me vader zeggen van ja ik keek in je tel. of tegen me vriendin ook ja ik heb in mn vader ze tel. gekeken en straks zegt ze t weer tegen der moeder en zo gaat t dan misschien wel weer door.