vriendin heeft jongen afgerukt.

Mijn vriendin had vandaag met een jongen afgesproken die bij mij op school zit en ze zouden naar een parkje gaan (alleen) maar het regende dus gingen ze naar de garage, daar gingen ze zoenen en had ze hem afgerukt. Dit hadden ze afgesproken en ze kennen elkaar niet , ik vind dit zelf beetje raar … ;$
Maar dus nu doet hij net alsof er niks is gebeurt en flowt hij verder met letterlijk 5andere meisjes maar ik ben namelijk bang dat hij hetzelfde met hun doet en wil morgen eigenlijk ook iets tegen hem zeggen op school ofzo en hij is ook niet echt het type waar je zoiets van verwacht… maar ik dacht, wat vinden jullie hiervan?

Moet zij weten.

-

afgerukt? :"D afgetrokken/gerukt. o ok.

Hahaha daar las ik zo overheen.

OT: Haar eigen schuld.

Ik zie het probleem niet zo.
Het was haar keuze en ook zijn eigen keuze.
Als zij zo willen zijn dan,zijn ze zo.

Jullie hebben gelijk, ik ga gewoon niks doen denk ik want het is haar eigen schuld.
Maar laatst vroeg ze me ook ; ‘een jongen wil me ontmaagden zou ik het doen?’
en ik zei ; ‘vind je die jongen dan leuk?’ zegt zel ‘nee maar ik wil weten hoe het voelt’. ze is btw 14jaar.
Maar ik ga me er denk ik verder niet meer mee bemoeien als zij zoiets wilt moet ze vooral haar gang gaan =) .

lief dat je haar wil helpen/beschermen,
maar dit soort dingen moet iemand toch echt zelf beslissen.
vaak moet je het ook ervaren en leer je er later van,
jammer dat het dan zo moet, maar het zij zo.

:bowing_man:

hahah sorry maar ik moet egt heel hard lachen om “afgerukt”…

On topic; ben ik het met jemapelledenise eens.

Wat ik ervan vind? Sletterig. Maar mijn mening zal haar gedrag niet beïnvloeden, dus ja…

Dit verhaal is echt zo’n verhaal/gebeurtenis wat tegewoordig veel te vaak gebeurd hoor. Dus ik kijk echt nergens raar (meer) van op. En iedereen moet gewoon doen waar hij of zij zich lekker bij voelt, that’s it. Maar ik vind hoe de dingen tegenwoordig gaan ook vaak sletterig (zowel een jongen en meisje)

Maar jah,
Ieder z’n eigen ding

ik zou er niks van zeggen tegen hem.
Ze waren er allebei bij, dus het is van 2 kanten gekomen. Je vriendin heeft er zelf voor gekozen. Ze zal als ze ouder is wel beseffen dat het niet zo een slimme zet was. Maar goed, tis haar leven haar keuze.

Als je het vertelt weet ook iedereen dat je vriendin een slet is dus ik zal het niet doen. De meisjes die eventueel zelf slachtoffer kunnen worden hebben het zelf in de hand.

Tsja ik denk dat die vriendin van jou gewoon nu door een bepaalde fase gaat en daar kan je helemaal niks aan doen. Kzou der vooral niet achterna lopen, straks sta je ook bekend als een breezerslet. Ontmaagding op haar 14e door een random persoon? Hmmm ze klinkt zwakzinniger bij de minuut.

ik zou met mijn vriendin praten dit kan echt niet hoor. hoe oud is je vriendin eigenlijk? Ik vind het maar een vaag verhaal. Maar is dit tegenwoordig echt normaal??

Als ze met hem afspreekt en ze kent hem niet en ze gaat naar een parkje (dan toch garage) dan kan ze zelf ook wel verwachten waar het die jongen om gaat toch?

Laat haar, misschien wil ze gewoon wat experimenteren. Het hoort bij ouder worden ;p