Vriendin heeft fout vriendje

Hoi,
Een vriendin van mij heeft een fout vriendje. We hebben haar al een aantal keer gewaarschuwd, en het is al een keer uit geweest tussen hun, maar nu is het weer aan. Wij waren heel blij toen het uit was, want als ze ook maar iets verkeerd doet wordt ze geslagen. Hij dealt in drugs en zit op een internaat. Ze is alleen zo verliefd dat ze niet ziet dat hij zo fout is. Ze verteld er heel open over omdat ze heel trots is dat ze een vriendje heeft zeg maar, maar wij zijn bang dat hij haar straks een keer echt heel hard slaat of iets dergelijks. Weten jullie een manier hoe we haar duidelijk kunnen maken dat hij echt niet goed is?

Sorry voor het lange verhaal, maar het is echt best wel dringend.

Liefs

Tell her parents.

Haar ouders weet dat hij in een internaat zit enzo, ze weten alleen niet dat hij drugs dealt en haar slaat als ze ook maar iets verkeerd doet.

haar duidelijk maken dat niet zo langer kan door gaan

Toen FUCKxFAILURE zei dat je het aan haar ouders moet vertellen, denk ik niet dat ze het internaatverhaal bedoelde, maar net het feit dat hij dealt en slaat…

Vertel dat.

Ze zal je even niet aardig vinden, maar, op een gegeven moment zal ze je dankbaar zijn.

Ja, dat bedoelde ik.

Ja mijn vriendinnen en ik dachten misschien om het tegen onze mentor te vertellen, ze zit namelijk in onze klas, en dat hij met haar praat en mocht het dan niet helpen dat hij het tegen haar ouders verteld.

Ik zou het niet via school doen. Dan krijgt ze de pest aan die mentor en met een beetje pushen van haar vriendje en ze gaat niet meer naar school…

Ik zou het niet tegen dr ouders vertellen… dan komen er denk ik alleen maar meer problemen, want dan gaat ze wss stiekem met hem afspreken én ze zal jullie niet meer vertrouwen en dus niks meer vertellen. Ik zou toch nog maar een keer met haar praten. Maar je hebt wel een probleem als die jongen er achter komt dat jullie hun uit elkaar willen hebben, als hij er geen probleem mee heeft om meisjes te slaan…

Klopt.

Ga anders gewoon met die dude praten.

Met een groep, anders slaat ie jou dalijk ook…

Offtopic, maar
HAHA ik las “oma heeft fout vriendje” omdat er bij laatste forum posts er boven een topic was die heette oma jarig ik dacht al oeeh stoute oma :smirk:

^ :grinning_face_with_smiling_eyes: hahaha

Ik zou het haar ouders vertellen.

ik zou het niet haar ouders vertellen,
dan heb je gelijk ruzie met die vriendin
en ik denk dat je ouders je vriendin er ook niet echt kunnen tegenhouden
als je heel erg verliefd bent.
ik zou het haar gewoon duidelijk maken, dat slaan echt echt echt verkeerd is, en dat het moet stoppen. hoe moeilijk het ook is.

@runawayxlove
You made my day night! =D

Ik zou eerst met je vriendin praten, ik denk namelijk dat je heel erg moet oppassen met haar ouders/mentor inlichten. Jij kunt dan ook problemen krijgen met haar vriendje of je vriendin krijgt het nog erger voor haar kiezen. Zoals FUCKxFAILURE al zegt; straks gaat ze niet meer naar school.

Praat met die vriendin en probeer anders met een groep, zoals eerder gezegd, met die gozer te gaan praten. Als laatste kun je aan mentor, ouders of instanties denken.