Hoi meiden,
Ik heb gister best een kut dag gehad mag je wel zeggen. Ik kreeg ruzie met een van me beste vriendinnen. Omdat ik achter haar rug om met mijn crush had gepraat, en ik was een niet normale bitch.Ik bedoeldde het echt niet zo maar ik ga nog al mee met alles wat m’n crush vind. In iedergeval ik heb met er lopen praten tot 4 uur snachts & we waren beide aan het huilen. Maar ze vergaf het me gelukkig. Alleen zij vertelde mij dat ze me ook wat moest vertellen. En ik zei dat ze me alles kan vertellen. Toen vertelde ze dat ze laxeerde en waarschijnlijk Boulimia heeft. Ze is hier al 2 jaar mee bezig en kan niet stoppen. Ik heb er best gekwetst met de dingen die ik zei maar ik zei tegen haar dat ze een perfect lichaam heeft en ik gwn jaloers op haar ben. Maar zij heeft dus echt een eetstoornis, ik had ook gezegd dat ik er 1 maand de tijd geef of ik ga naar haar moeder toe. Ze heeft hulp nodig. En als vriendin is het mijn taak om haar te helpen! Maar ze wil echt niet naar haar moeder toe. Wat vinden jullie dat ik moet doen?