Vriendin & haar crush

hoii,
mijn vriendin heeft al sinds ongeveer 3 maanden een crush op iemand waar ze echt heel veel contact heeft via whatsapp. Ze spreken echt heel af en toe af en whatsappen letterlijk de hele dag door. ik wil echt niet jaloers overkomen want ik gun het haar echt, maar het enige wat ze doet is met hem appen & over hem praten… ook ga ik over twee weken logeren met haar en tja, ik heb er niet echt zin in omdat ik bang ben dat alles weer om haar crush draait. ik durf het eerlijk gezegd ook niet te zeggen want ze wordt heel snel boos om dat soort dingen en ja, ik wil haar niet kwijt…
ik hoop dat jullie me kunnen helpen en ja, ik weet dat een crush slechts tijdelijk is maar ik heb gewoon het gevoel dat hun heel lang bij elkaar zullen blijven als ze wat krijgen - ze vinden mekaar beide leuk maar willen het rustig aandoen ofzo -

Ik denk dat je je niet zoveel zorgen hoeft te maken over andermans crush/mogelijke relatie. :wink:
Als ze je om advies vraagt mag je best zeggen dat je vind dat ze af moeten spreken. Als ze dat niet vraagt dan kan je je er beter buiten houden.
En stel ze blijft er toch over praten zonder om jou mening te geven, dan kan je het best gewoon zeggen dat je het er liever niet zo veel over hebt.