vriendin gezoend met crush

afgelopen weekend met heel veel mensen van mijn studentenvereniging een weekendje weg geweest. Het was echt super leuk en gezellig, tot aan de 2e avond. Ik had een paar meiden in vertrouwen genomen met de informatie dat ik iemand wel zag zitten, waaronder een heel lief meisje wie ik echt als goede vriendin binnen mijn commissie zie. “ga ik helemaal voor je fixen” zei ze. Tot zover de beloftes.

Toen kwam de cantus (voor de niet wetenden: bier, liedjes zingen, bier, dansen, bier, gezelligheid, bier), zowat iedereen helemaal dronken. Nu had die jongen in kwestie ook wiet meegenomen, en nam dat meisje 2 trekjes van die joint. Volledig van de kaart was ze, echt niet te harden. Wat er vervolgens gebeurde was nou net het lullige van de avond.

In plaats van dat ze mij hielp met die jongen, pakte ze zelf zijn hand, begon ze hem helemaal te knuffelen. Het raarste was nog wel dat ze tegelijkertijd wel probeerde iets voor me te doen, door bijvoorbeeld zijn andere hand in die van mij te leggen, terwijl ze zelf zijn hand nog vast had. Het was allemaal ontzettend ongemakkelijk en pijnlijk, zeker toen ze in de tent echt ontzettend klef begonnen te knuffelen. Toen ik het na 2 uur (!!!) wel een beetje gehad had, gaf ik dr nog een slaap lekker knuffel waarna ze riep “doe t dan! pak m op zn bek, ga ervoor!”. Ik kon wel door de grond zakken, maar ben nuchter weggelopen, zijn reactie heb ik niet meegekregen.

De volgende dag kreeg ik eerst te horen dat ze samen nog ruim een uur in haar bed hadden gelegen, maar alleen hadden gezoend. Later heb ik dr wel geconfronteerd dat ik ze natuurlijk niets kan verbieden maar dat ik het niet bepaald chill vond aangezien ze wist wat ik voor m voelde. Ze begreep het helemaal en heeft ook 20 keer sorry gezegd. Ik geloofde haar, maar dinsdag tijdens de commissie-avond zijn ze met een klein groepje in de stad beland en daar hebben ze alweer staan zoenen…

Het doet echt pijn omdat ik haar in vertrouwen had genomen en ze dat op de een of andere manier toch steeds weer verpest. Ik had t de eerste keer aan de drank en drugs toegeschreven, nu zullen ze vast ook wel wat gedronken hebben maar zeker niet zo veel als toen. Ik twijfel nu of ik haar er toch nog maar een keer op moet aanspreken of dat ik het maar de boel moet laten, ik weet het gewoon echt even niet meer.

Wat vinden jullie hier nu eigenlijk allemaal van?
liefs!

Het is heel lullig, maar hij is jouw vriendje niet. Dus je kan er niets tegen doen, ze zijn beiden vrij om te doen wat ze willen. En misschien vind hij haar wel leuk? En zij hem? Dat zijn ook dingen waar je rekening mee moet houden…

Er is in dit geval dus eigenlijk niets meer wat je kan doen richting haar. Wat je wel kan doen is zelf initiatief nemen richting hem.

^ Dat denk ik ook.
Ik denk echter wel dat je aan haar nog kan vragen of zij hem ziet zitten, misschien dat je dan beter begrijpt waarom ze het doet.

Ik zou haar er wel op aanspreken en aangeven dat jij niets met die jongen hebt dus dat je haar dat ook niet kan en wil verbieden, maar dat je het wel echt rot vind dat ze A zegt en B doet, ook omdat dit het vertrouwen dat je in haar hebt schaadt. En eventueel inderdaad vragen of zij hem ook leuk vindt oid.