Vriendin gezocht

hoi ik ben een jongen van 15 (bijna 16) jaar, en ik zoek een meid die ongeveer even oud is als mij, om mee te kletsen enzo via msn of watsapp of skype, en misschien dat we een keer af kunnen spreken enzo, ik ben eigenlijk op zoek naar een relatie, maar gewoon vrienden kan ook.
ik heb zwart haar, bruine ogen, ben licht getint, dus ik hoop snel wat te horen te krijgen.
ik heb natuurlijk wel mn eisen:
*knap/mooi
*lang haar
*mooi gezicht
dus ik hoop wat van jullie te horen,
stuur me een bericht voor mn msn of mn email of mn skype of mn telefoonnummer.

en mn hele profielfoto pas niet zo te zien

Dit is geen datingsite hé? :’)

Dit is geen dating site…

+ Jongens zijn niet toegestaan op girlscene. :wink:

Volgens mij beginnen die ‘datingtopics’ van die jongens een beetje het beeld te geven dat Girlscene een datingsite is. :’)

er zijn geen datingsites voor mn leeftijd, en google bracht me hier om meiden te leren kennen enzo

hahahahhahaha :'D omfg.

dit is pijnlijk.
anyway: ga eens naar buiten, daar zijn vast wel meisjes voor je te vinden.

Sorry, dit mag gewoon niet. En wat dacht je van de discotheek? Je bent 15, vind je het gek dat er geen datingsites zijn voor jongeren?

daar zijn bijna alleen bejaarde mensen te vinden, en ja dit is pijnlijk, door die reacties schaam ik mee dood

Lijkt me sterk dat er geen meisjes van 16 in jouw dorp of stad rondlopen.

btw door die eisen te gaan stellen, zal je nooit een vriendin krijgen.

mijn ma is daar heel streng in, en alle leuke meiden die ik ken hebben me afgewezen.
ik ben een beetje heel erg hopeloos en zoek een manier om een vriendin te krijgen

Alle leuke meiden, hoeveel heb je er geprobeerd? 3?

Je bent 15, je mag pas hopeloos worden als je 30 bent. Anyway, van mij mag je een vriendin zoeken op internet, maar niet op Girlscene. Meld je gewoon aan op een datingsite.

laten we ook zeggen, door al die afweizingen en geen andere meiden te kunnen vinden ben ik een beetje heel erg wanhopig

Je zegt het zelf al, je bent wanhopig. Je bent 15, nog genoeg tijd om een leuke meid te leren kennen. Je moet niet te erg op zoek gaan, dan zal de liefde vanzelf op je pad komen.

En verder zal dit topic denk ik gauw gesloten worden aangezien je een jongen bent. (:

Je bent nog maar 15, kom op zeg.

hahahaha, o kom op :grinning_face_with_smiling_eyes: