Vriendin gebruikt téveel make-up.

Ik vind het nogal vreemd dat alle meiden hier het maar normaal vinden dat zo’n kind dat doet. Sorry hoor, maar gaan ze binnenkort op hun 8e al zich volplamuren? Toen ik zo oud was, werd je gewoon keihard uitgelachen. In de eerste zelfs nog. Ik snap ook niet waarom die ouders haar de deur uit laten.

Ik vind het ontzettend veel voor een dertienjarige. Mijn moeder zou mij niet de deur uitlaten als ik zoveel makeup droeg toen ik dertien was.

-verkeerde topic-

Ze draait wel bij. Als ik foto’s van mezelf zie toen ik 14 was schrik ik me ook dood hoeveel makeup ik wel niet op had haha! Is waarschijnlijk de periode, maar wel zonde ja… Je kan het lief en rustig brengen dat ze er veeeeel mooier zou uitzien als ze iets minder gebruikt.

Ze vind het zelf waarschijnlijk mooi. Als ze goed is met make-up denk ik ook dat het juist heel mooi staat. Ondanks dat ze nog maar 13 is. Als ze 16 is en ze draagt zoveel wordt ze ook nog barbie genoemd waarschijnlijk. Vind veel make-up juist mooi, mits het goed is aangebracht.

ik snap echt het nut niet hiervan. het is haar hoofd laat haar toch. als zij het mooi vind moet ze het vooral doen. misschien is ze wel heel erg onzeker en doet ze daarom zoveel make-up op en hangt ze daarom de bitch uit. maar daar los je niets mee op door over haar te roddelen met ‘vriendinnen’.

Als ze er zich fijn bij voelt moet ze het vooral doen toch ?

als iemand hier een foto van zichzelf post met heel veel make-up op is het van wow je zou wel wat minder kunnen dragen en zeggen mensen ook dat t er veel te overdreven uit ziet
en als iemand hier zegt dat ze een vriendin heeft die dat doet en er over roddelt is het opeens van laat dr lekker in dr waarde
me god nee
zeg gewoon tegen dat meisje dat ze knap genoeg is om zich niet achter zo’n masker te hoeven verbergen oid, behoed haar voor zichzelf want als jullie er al over roddelen zullen andere mensen ook niet veel positiever gaan denken over dr door dr extreme makeup gebruik (en dan kunnen mensen hier wel gaan zeggen dat is dan het probleem van die mensen dat ze haar niet in dr waarde kunnen laten, maar uiteindelijk is dat arme kind de enige die er de dupe van is)

als het je vriendin is kun je dat toch gewoon tegen dr zeggen? leeftijd heeft daar verder niets mee te maken, ik zie zo vaak meisjes van mijn leeftijd met echt een plamuur hoofd, bij niemand vind ik dit mooi. hou wel van een beetje natuurlijk. maar zoals hiervoor al beschreven werd, het is daar eigen keus, zij zal het mooi vinden en zichzelf er beter bij voelen.

Ik gebruik ook al die producten, al 2 jaar.
Het belangrijkste is dat je niet te veel van alles pakt. vooral met foundation, daar moet je mee oppassen. (en ook ECHT de goede kleur hebben)

Wat moeten wij met deze informatie? Laat haar lekker :flushed:

tsja als zij zich er goed bij voelt, je kan wel subtiel tegen haar proberen te zeggen dat ze misschien is wat minder op moet doen?

+29384929283345

hmm zelf draag ik meer make-up, dus ik vind dit niet gelijk heel veel.
maar als ze van alles ook nog teveel (lees: alles te opvallend) op doet, dan is het misschien wel een beetje te.
en jah, meiden beginnen nu met steeds jonger, steeds meer make-up.
je kan het even subtiel tegen haar zeggen, dat ze er leuker uitziet met wat minder maar het is toch haar gezicht!

Oke, misschien voelde ik me te snel aangesproken (wat de laatste tijd héél vaak gebeurd). Het spijt me meiden. Dankjewel voor jullie meningen.

xx