Vriendin gebruikt téveel make-up.

Ik zei niet dat ze lelijk was :astonished: . Haar uiterlijk is mooi, maar haar innerlijk niet… Ze pest mensen, roddelt over haar vriendinnen, voelt zich hoog, schept op over haar geld, hangt de bitch uit. En zo kan ik er nog wel meer op noemen, vorig jaar had ik ruzie met haar vriendin en toen sloeg ze me gewoon op mijn arm zonder dat ik het door had, ze duwde me vaak weg, maakte rotopmerkingen tegen mij en zo kan ik er nog veel meer opnoemen. In een eerder topic heb ik verteld dat ik gepest werd, ook door haar.

Weet je wat ik me afvraag, of mensen die zo zeuren en opletten op het uiterlijk van iemand anders, hoe deze er zelf uitzien?
Alhoewel ik denk dat je dan kan uitgaan van kudde dieren.

Dit precies,ik waardeer het wel als mensen zichzelf zijn en niks aantrekken van anderen. Ik hoef het niet mooi te vinden maar om iemand er niet om te accepteren vind ik gewoon lullige en dom.
Met zo een mentaliteit schop je het niet ver in wereld.

Wat is er mis met goedkope mascara’s?

Dit dus,

En buiten dat heeft iedereen een eigen mening en smaak, als jij vind dat iemand er niet uit ziet, kan iemand anders dat juist weer helemaal geweldig vinden.
Qua make-up en kleding =)

Oke, ik vroeg alleen om meningen maar het enige wat ik krijg zijn opmerkingen van: ‘jij beoordeelt niet wat ze draagt, accepteer wat ze smeert op haar gezicht, jij hebt daar niks over te zeggen’ Weet ik wel, maar ik heb niks gezegd over dat ze lelijk is of dat ik haar niet accepteerde, of wat ik beoordeel wat zij draagt. Naar mijn mening is het best veel voor een meisje van 13.
Als ik het fout heb mogen jullie me verbeteren, maar meningen zijn toch wel toegestaan dacht ik?

Je beoordeelt wel op wat ze draagt. Je noemt haar een barbiepop.

Ik moet toegeven dat ze daar wel op lijkt ja… Maar ik zei niks over haar ‘uiterlijk’ dat ze lelijk is, mooi meisje, maar jammer van haar innerlijk.

Nou dan moet jij je ook niks van haar trekken.

En het is ook behoorlijk bitchy dat jij hier over haart bitcht. :pensive:

Iedereen heeft een andere mening van wat mooi is, als zij graag veel make-up op doet mag ze het toch zelf weten?

Ik heb genoeg meningen gehoord, mag het topic nou sluiten alstublieft?
Ik kan er niet tegen als mensen mij gaan afzeiken om mijn mening, dankjewel voor jullie meningen maar zo het hoefde het ook niet te gaan =$.

Het is ook nooit goed he. Niet iedereen kan alles mooi vinden wat je draagt, doet met je haar of wat je op je gezicht smeert. Laat iedereen gewoon doen wat hij/zij mooi vindt, niemand die er last van heeft toch?

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR7Cpo_amtAqNs9YLk5N-TysbM6ZwYXPFxH2FfXuRE94P9Mkhfx

Ik heb niemand jou zien afzeiken, mensen geven alleen hun mening. Een mening waar jezelf naar vroeg. Als iemand word afgezeken is het die ‘vriendin die geen vriendin is van je’ Want die is zo een slecht persoon en pest en bitched en draagt teveel make-up.

Ik vind het een beetje te veel makeup tbh

Ik vind ik best wel lullig dat ze over haar roddelen
Dat kan ik geen vriendinnen noemen,bah wat achterbaks,zeg het dan gwn right in her face,maar nee daar zijn ze natuurlijk weer te schijterig voor
Laat ze het lekker zelf weten.

Als ik jou was zou ik je wat minder bezig houden met of dat meisje naar jouw mening inderdaad te veel make-up gebruikt, want eigenlijk doet dat er helemaal niet toe. Misschien kun je het eens voor haar opnemen tegenover haar ‘‘vriendinnen’’ die over haar roddelen? Gewoon eens zeggen dat je iedereen zijn/haar ding moet laten doen.

Maar, jij mag dus wel je mening geven over haar? Maar als wij onze mening geven zeiken we jou af.
Oke, o_o

Nouja, als het goed aangebracht is zie je het natuurlijk ook niet allemaal zitten.

Dit ja. Jij hebt er toch geen last van lijkt me?