vriendin + ex.

ja dat is zo. daarom ben ik ook niet boos omdat ze hebben gezoend, ik heb geen recht van spreken want ik heb het zelf ook gedaan
maar het gaat me gewoon meer om het feitt, dat ze allebij tegen me hebben gelogen. en dat vind ik gewoon kut en ik weet niet goed wat ik er nou mee aan moet zegmaar…

nou, niets. Jij flipte toen ze wel de waarheid spraken, ze hadden het je moeten vertellen maar dan moet jij niet helemaal boos worden.
Kan zij er wat aan doen dat ze hem leuk vind!

Het is je ex hoor…

Ik zou me ook wel genaaid voelen maarja, k weet niet wat je eraan kunt doen.

Ik vind het echt raar dat mensen zeggen; Het is toch je ex.
Ik ben benieuwd hoe jullie zelf reageren als het jullie overkomt.

Die vriendin had niet moeten liegen, ik zou me dan ook ontzettend genaaid voelen. maar aan de andere kant snap ik het, omdat ze bang is voor je reactie. Op je exvriend kun je eigenlijk gewoon niet boos zijn, aangezien jij hem ook een aantal dingen hebt geflikt die eigenlijk gewoon nog erger zijn.

Maar ik zou ze het nu gunnen, het is definitief over tussen jou en je exvriend, sta dan iets nieuws niet in de weg, je vriendin en exvriend kunnen er niks aan doen dat ze verliefd zijn geworden.

Je hebt die jongen bedrogen en hij heeft je een 2de kans gegeven. Maar je moet begrijpen dat vreemdgaan misschien vergeven maar nooit vergeten wordt. Hij kon er niet meer tegen maar hij houdt wel van je, alsk alles zo lees. Ik denk dat hij gewoon probeerde verder te gaan met z’n leven en het achter zich te laten omdat hij telkens de confrontatie niet meer aankon.

Op dat feestje van je vriend, toen je ging huilen, durfden ze het vast allebei niet zeggen omdat hij je ex is en zij je beste vriendin en ze allebei om je geven maar gevoelens niet kunnen tegenhouden. Jà, het is lullig en eerlijk gezegd zou die beste vriendin het gewoon moeten laten gaan als ze echt een vriendin was. Ex-vriendjes zijn nu eenmaal verboden terrein, dat is een onuitgesproken regel.

Ik denk dat je nu gewoon je verstand moet volgen en die jongen moet laten gaan. Sorry als je je hierdoor lullig voelt maar hij heeft wel een reden, niet? Dat is een fout die jij gemaakt hebt en die in veel relaties nooit vergeven wordt. Jij zou je ook zo voelen als hij vreemd was gegaan. En die vriendin…Praat eens met haar.

jah ik ben er inmiddels wel uit, hem laat ik zowiezo lopen. hij maakt nu alleen maar domme opmerkingen tegen mij.
ik ga wel met die vriendin praetn, maar voorlopig niet want ze heeft me wel een beetje gekwetst. bedankt allemaal!

hebben die jongen en dat meisje nu met elkaar dan?
of is die jongen gwn een soort van playertje?
en begon je vriendin tegen die jongen te slijmen
of begon hij bij haar?

k zou zeggen laat m gaan, en k zou niet meer met die vriendin praten

óf je zorgt ervoor dat hij met een ander meisje neemt ipv haar…

zij kan toch niet bepalen op wie hij verliefd wordt…

Als vriendin zijnde ga je niet zoenen met de ex van je vriendin. Vriendschap is belangrijker als een jongen vind ik.

Laat ze barsten. Uiteindelijk zullen hun wss iets met elkaar krijgen zoals ik dit nu lees. Dus des te eerder jij hier overheen komt, hoe beter het voor jezelf is en hoe sneller je je eigen leven op kan pakken :slightly_smiling_face:

waarom geen hoofdletters als je een nieuwe zin begint? zo irritant lezen!
Ontopic:
Snap het wel
Mijn beste vriendin had ook zoiets geflikt, tótdat ik er achter kwam. Ze was hals over de kop verliefd op hem geworden, hij alleen niet op haar. Als ik er nu op terug kijk, mochten ze lekker hun gang gaan. Het is hun leven neem ik aan.

ben nu wel benieuwd naar de rest van het verhaal…

Dat je ex verdergaat begrijp ik wel.

Maar ex-vriendjes zijn toch wel een no-go-zone als het op je vriendin aankomt. Dat zou ik ook niet zo leuk vinden.

Ik snap je wel,
ik vind ik het ook heel moeilijk als mijn ex met een ander meisje zou gaan,
vooral met een vriendin. mijn vriendinnen hebben mij ex echt ritueel afgezworen want hij was echt slecht voor me. toch kan ik daar nog heel verdrietig om zijn terwijl ik zelf ook alweer een nieuwe vriend heb gehad (net 2 dagen uit) en met mn ex 8 maanden uit. Ik zal daar wel heel gevoelig voor zijn denk ik. maar het is echt heel belangrijk dat je het loslaat anders verpest je echt een mooie tijd van je leven. Laat hem los, zodat je zelf ook weer vrij bent. Schrijf bijvoorbeeld een lijst met slechte eigenschappen aan hem, en als je dan weer verdrietig wordt of hem terug wilt lees dat dan, keer op keer. Of ga naar je vriendinnen (andere) en vraag of ze eens flink negatief over hem willen zijn! helpt!