| vriendin en vriendje ALTIJD samen |

[i]halloo ik zit op het moment ergens mee & ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel.

Een goede vriendin en haar vriendje zijn al ongeveer 4 maanden samen en hebben een hele goede relatie. Ze hebben bijna alles al gedaan, en dat is best wel snel gegaan zegmaar. Nou is mijn probleem dat ze ALTIJD samen zijn. Ik kan gewoon nooit met die vriendin alleen zijn. Dat ze altijd samen zijn vind ik nog niet zo erg. Maar ze liggen de hele tijd samen op haar kamer te zoenen en ik zit er dan een beetje bij en probeer me zelf maar een beetje te vermaken door te nintendo’en ofzo… Ik vind het heel vervelend en als ik er dan wat van zeg stoppen ze wel met zoenen maar blijven ze nog steeds in bed liggen, en dat voelt voor mij niet bepaald gezellig… Haar vriendje zit ook de hele tijd aan haar en ik heb het gevoel dat hij echt letterlijk verslaafd is aan haar… Zo gingen we vandaag ook naar een goede vriend van mij en haar vriendje ging dus ook weer mee ( dat vriendje kende die vriend niet eens ). Ik zei nog van tevoren; ‘ja dan gaan jullie toch weer de hele tijd zoenen’. En jahoor dat gebeurde weer. Ik ben absoluut niet jaloers maar ik vind het gewoon ongezellig en ben bang dat ik die gezellige tijden van vroeger samen met die vriendin kwijtraak. Weten jullie misschien wat ik kan doen om ervoor te zorgen dat dat gezoen en de heletijd samenliggen wat minder wordt zodat ik het ook gezellig vind, want praten helpt blijkbaar niet bij hun…[/i]

ik snap je,
maar zou niet weten wat te doen…
UP

okee =)

upvoormezelf ;a

Ik zou haar erg nog een keer me confronteren, en gewoon echt duidelijk maken dat je dat niet prettig vind, &dat zij het waarschijnlijk ook niet leuk zou vinden als zij in jouw schoenen zou staan.
Gewoon zeggen dat je je nu een beetje verwaarloost voelt.
Succes!

Ik zou precies tegen haar zeggen wat je ons nu allemaal vertelt: dat je dus helemaal niet jaloers bent maar dat je bang bent dat je haar kwijtraakt en de tijden samen met haar.

je kan haar er inderdaad nog een keer mee confronteren maar of het ook helpt? waarschijnlijk is ze helemaal in love en ten tweede kan zij hem vast moeilijk tegen houden om niet met haar te zoenen etc waar jij bij bent. misschien kun je een keer wat leuks gaan doen met haar? echt met haar alleen. samen naar een pretpark, dagje shoppen in een andere stad etc. en ervoor zorgen dat het gewoon een super gezellige dag word. dan kun je haar nog vertellen dat je die oude tijden van vroeger mist.

ik was denk ik helemaal tegen mijn vriendin uitgeflipt. Maar ik kan het je niet aanraden.

Dus up voor jou!

Aaah lief toch? zijn helemaal in love!
Maar liggen zoenen waar jij bij bent?.. weird. Ik zou het er gewoon met je vriendin over hebben, dat jij ook is een keer alleen met haar leuke dingen wilt doen zonder dat haar vriendje erbij ‘hangt’. Hij heeft toch zeker ook vrienden?..

Praat met dr. leg je uit je het niet leuk vind. kan j net zo goed thuis nintendoen als hun toch maaer samen zijn zo close enzo. gewoon vertellen hoe jeje voelt en wat je denkt

Praat met haar en als ze je niet geloofd dat je niet jaloers bent laat je haar desnoods dit topic lezen.

je moet een keer apart met haar praten… gewoon zeggen hoe je je voelt enzo…

Dat is gewoon de eerste verliefdheidsfase. Gaat wel over.

De eerste maanden willen ze alleen maar bij elkaar zijn, bij mij duurde dat minstens 8 maanden … Maar ik snap niet helemaal waarom je nog met haar afspreekt als je weet dat haar vriend er altijd bij is en ze alleen maar liggen te flikflooien. Loop een keer boos weg als ze het weer doet, of praat er gewoon met haar over. Zij moet ook wel inzien dat het voor jou niet leuk is en dat je het mist om met zn 2en af te spreken.

same here.

vraag of ze een keer ALLEEN naar je toe wil komen.
ga dan met haar praten
zeg dat je het echt niet leuk vind en dat je het mist om leuke dingen te doen met haar álleen.

ik ken dat probleem. mijn bestfriend had dat ook, en moest het 2 jaar aanzien.
en nu is het ineens uit.
succes ermee!

Same here
ik snap wat je bedoelt.
maar je moet dat ook eens tegen dat vriendje zeggen
heb ik ook gedaan
en nu is het wat verbeterd
heb wel ontzettende ruzie gehad , maar dat lag doordat dat vriendje zo egoïstisch was en plots begon uit te vliegen , en ik kan er niet tegen als iemand om niks tegen mij uitvliegen x)
dus ja
veel succes nog (;

beetje aso van ze… kwestie van goede/slechte manieren hebben gewoon.

M’n vriendin heeft helaas ook hetzelfde, vroeger waren we best vaak samen maar sinds ik een vriend heb is dat wel wat minder geworden. We hebben het vaak over dit onderwerp gehad, en ik probeer wel tijd voor haar te maken, maar op de een of ander manier ‘gun’ ik mijn vriend eerder dan haar. Ik hou van haar, maar m’n vriend komt op het eerste plaats. Kan misschien aso klinken… Gelukkig spreken we heden wel vaker.
PS; Mijn vriend is niet ‘geplakt’ aan mij, daar heeft ze dus geen last van :stuck_out_tongue:

vraag een keertje of je vriendin en jou wat samen kunnen gaan doen bijvoorbeeld een meidenavondje ofzo.
en als zij dan vraag van ja mag vriendjelief ook komen kun je best zeggen zo van een beetje : HALLO? ik ben er ook? als je vriendin niet te snel is aangefikt begrijpt ze dat wel… en als ze er niet tegen kan…
tja… dan zit je met de gebakken peren!