[i]halloo ik zit op het moment ergens mee & ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel.
Een goede vriendin en haar vriendje zijn al ongeveer 4 maanden samen en hebben een hele goede relatie. Ze hebben bijna alles al gedaan, en dat is best wel snel gegaan zegmaar. Nou is mijn probleem dat ze ALTIJD samen zijn. Ik kan gewoon nooit met die vriendin alleen zijn. Dat ze altijd samen zijn vind ik nog niet zo erg. Maar ze liggen de hele tijd samen op haar kamer te zoenen en ik zit er dan een beetje bij en probeer me zelf maar een beetje te vermaken door te nintendo’en ofzo… Ik vind het heel vervelend en als ik er dan wat van zeg stoppen ze wel met zoenen maar blijven ze nog steeds in bed liggen, en dat voelt voor mij niet bepaald gezellig… Haar vriendje zit ook de hele tijd aan haar en ik heb het gevoel dat hij echt letterlijk verslaafd is aan haar… Zo gingen we vandaag ook naar een goede vriend van mij en haar vriendje ging dus ook weer mee ( dat vriendje kende die vriend niet eens ). Ik zei nog van tevoren; ‘ja dan gaan jullie toch weer de hele tijd zoenen’. En jahoor dat gebeurde weer. Ik ben absoluut niet jaloers maar ik vind het gewoon ongezellig en ben bang dat ik die gezellige tijden van vroeger samen met die vriendin kwijtraak. Weten jullie misschien wat ik kan doen om ervoor te zorgen dat dat gezoen en de heletijd samenliggen wat minder wordt zodat ik het ook gezellig vind, want praten helpt blijkbaar niet bij hun…[/i]