vriendin en jongen

hey meiden!
ik heb iets wat best wel raar is en dat weet ik zelf ook maar toch wil ik het even kwijt.
ik ben een paar jaar ‘vriendinnen’ geweest met een meisje uit mijn klas, maar nu het laatste jaar zitten we niet meer bij elkaar, tegen wie ik veel heb verteld over een jongen waar ik af en toe mee kuste maar waar verder niks mee was. maar ik vond hem wel best leuk… Dit is een tijdje geleden en ik heb nu een vriend. Maar toen ik hem wel nog leuk vond hebben ze iets gekregen met elkaar. Ze appte af en toe met elkaar maar verder was er niks, ik heb in die tijd nog met hem gekust maar ineens gingen ze dus afspreken etc.
terwijl ze wist dat ik hem leuk vond etc.

zoals ik al zei heb ik nu een vriend, maar op de een of andere manier zit het me nog steeds dwars en ik weet niet waarom (ik vind hem zeker niet leuk meer) wat kan ik doen zodat het me niet meer dwars zit??

kusjes

Hoe lang geleden is het nu al dat ze een relatie kregen?
Ik snap opzich wel dat je je rot voelt omdat een vriendin van jou opeens ging daten met iemand waarvan zij wist dat jij diegene leuk vond. Maar aangezien jullie nu niet meer echt vriendinnen zijn en jij een vriend hebt, denk ik niet dat je er nog iets mee kan doen.
Misschien een keertje opschrijven wat je er dwars aan zit in een brief aan haar, maar dan gewoon niet versturen. Dat je het van jezelf afschrijft.

En gewoon gelukkig zijn met je vriend nu, en het verleden dat niet laten verpesten.