vriendin en ik en dezelfde jongen :(

nou het zit dus zoo, een vriendin van mij vind een jongen uit mijn klas heel leuk maar ook al anderhalf jaar ofzo
hij doet tegen alle meisjes aardig enzo dus ook gewoontegen mij en mijn vriendin
sinds kort begin ik hem ook echt leuk te vinden en ik heb dat tegen die vriendin verteld waarop ze zei dat we dan allebei maar afstand moesten nemen,
ik had echt zoiets van waatttt? jij zit al anderhalf jaar achter hem aan , tussendoor heeft hij een vriendin gehad(hij klinkt nu miss als een player maar dat is ie echt niet!) het gaat denk ik niets worden wrm mag ik dan niet een beetje met hem flirten om te kijken of het wat word?? maar daar voel ik dan ook wel weer schuldig over… help! heeft iemand advies?

Je vriendin vindt hem al 1,5 jaar leuk. Afblijven dus. Mijn opa zei altijd: Er zijn meer jongens dan kerken.

Ik zou over je gevoelens praten met je vriendin, dat wat je eigenlijk al gedaan hebt maar dan uitleggen dat je het gewoon wilt proberen of die jongen je ziet zitten of niet. Dit zal ze waarschijnlijk niet leuk vinden, maar hier valt over te praten. Leg haar dus zo goed mogelijk uit wat jij graag wilt.

Als ik jouw vriendin was, zou ik dat ook niet leuk vinden.
‘Ik’ was namelijk eerst…

ja in het begin dacht ik dat ook maar ze onderneemt voorderest totaal geen actie en zegt zelf ook dat ze denkt dat het niets wordt, terwijl ze dat wel wil.
en ik begin hem nu ook echt heeeeel leuk te vinden

Overleg het met je vriendin, en overleg het als jullie er niet uitkomen dan allebij niet…

Want het is meestal zo als iemand met die jongen krijgt en dat het jullie vriendschap verpest omdat jullie hem allebij leuk vinden…

Je gebruikt smoesjes vanuit haar omgang met hem om te bepalen of je het wel of niet mag? Denk na en doe normaal.

Afblijven. Klaar. Ook al onderneemt zij geen actie, afblijven.

okeeej
ik weet eigenlijk dat jullie allemaal gelijk hebben en ik gewoon afstand moet nemen maar dat is zooooo moeilijk.
hij is zooo aantrekkelijk en gister waren met een groep naar de stad en hij ook en hij kwam de heletijd heel dichtbij mij lopen en gaf echt van die hints zeg maar ik ging er half op in omdat ik me superschuldig voelde maarjaaa
jullie hebben gelijk

Dat kun je echt niet maken tegen over je vriendin, of hij haar nu leuk vind of niet. Je vriendin vindt hem wel leuk, afblijven dus.

Ik vind wat jouw vtiendin doet heel lief. Ondanks dat ze al super lang een crush heeft.kiest ze toch voor jou.
Verpest deze vriendshap niet en laat de jongen rusten meid

jaa je hebt gelijk
maar ik heb tegen haar gezegt nu (dus wel gelogen) dat ik hem niet meer leuk vond en dat zij gewoon tjaa achter hem aan moet gaan zeg maar

ze had alleeen wel daoor dat ik loog maar ze zei dat ze het wel lief van me vond dat ik voor haar loog maar jaa toen kwam gisteravond en ging hij dus van all die hints geven

maar ik denk wel dat jullie gelijk hebben allemaal ik neem afstand