Vriendin en haar sprookjes

Haay!

Ik ben al heel lang bevriend met een meisje (ik noem haar even a), altijd wou ze wel wat aandacht maar nou is het echt erg. Ik hoor van steeds meer mensen allemaal rare verhalen.
Mensen zeggen dat A bijvoorbeeld heeft gezegd dat er iemand voor haar is neer geschoten, dat ze verkracht is, dat haar vader ruzie maakte met de koning van India, dat ze het zelfde heeft meegemaakt als in het boek echte mannen eten geen kaas etc.
Ik weet niet goed of ik nu met haar moet gaan praten of wat…

liefs,

Ik denk wel dat je haar er mee moet confronteren. Beetje vreemd allemaal.

Het is niet heel erg als ze er anderen geen kwaad mee doet, maar ze zet zichzelf wel behoorlijk voor lul.(ik had allang gezegd: ‘Geloof je het zelf?’)

Je zou haar er weleens subtiel wat over kunnen vragen.
Je gaat lijkt me niet doodleuk zitten vertellen dat je verkracht bent.
En wie heeft er wat aan dat je pa ruzie heeft met de koning van India? :'3
Dat boeit toch niemand?

vraag het haar?

Ik zou met haar praten, vragen of het waar is dat ze dat gezegd heeft en waarom ze dat zegt? En dat ze dingen bij je kwijt kan en dat ze zich niet anders hoeft voor te doen dan ze is omdat het op een gegeven moment uitkomt en je er niet interessanter door wordt gevonden, ook al lijkt dat zo. Sowieso praten met haar!

Ruzie met de koning van India? :grinning_face_with_smiling_eyes:

Die wil duidelijk aandacht.

Bedankt!
Ik ga morgen op school in ieder geval met haar praten, en kijken wat er gebeurt…

Hahah, als ik het nu zo lees, moet ik er eigenlijk om lachen. Ze is echt raar bezig
Ik ga morgen met haar praten,