Er zijn echt super veel topics met vriendinnen die raar doen, maar ik weet wel en niet wat ik meot doen. Omdat ik altijd wil dat het weer goed komt en alles, en blabla…
Oh en het verhaal is misschien wat langer uitgevallen dan ik hoopte :’)
Sorry
Ergens eind juni had een vriendin een feestje, en een andere vriendin, waar we allebei goed mee omgingen was er ook. Ik heb trouwens geen zin om namen te noemen, niet dat hun hier op zitten, tenzij iemand namen wilt, lees ik het wel. Vriendin 1 (die het feestje gaf) was al een beetje boos op vriendin 2. Maar waarom ze een beetje boos was doet er niet toe. Ik en vriendin 2 bleven slapen. En vriendin 1 werd boos op vriendin 2 omdat ze de hele avond zich aanstelde vond ze.
uit eindelijk kregen ze ruzie, en ik zat er maar tussen. Terwijl ik met geen van beide ruzie had, en ook niet wilde. De hele zomervakantie hoorde ik amper wat van vriendin 2. Maar ik ging nog wel om met vriendin 1.
Toen in september school weer was begonnen, en ik ook weer terug van vakantie was. Deed ik weer een poging om met vriendin 2 aftespreken, omdat ze de hele vakantie weg was ofzo. Maar ze kon steeds niet.
Afgelopen donderdag bleef vriendin 1 slapen, omdat ik dinsdag jarig was. En ik had ook vriendin 2 uitgenodigt. Maar pas later omdat ik neit zeker was dat hun weer met elkaar om gingen, hun hadden het dus blijkbaar goedgemaakt. Dus ik had uitgelegt waarom ik dr pas iets later vroeg, omdat ik het niet zeker wist.
Ze vond het goed, en zou ook komen. Toen op het laatste moment belde ze af, en ik vroeg of we de zaterdag na de vakantie nog zouden afspreken, en dat ging door. Maar nu is het dus onderhand al bijna zaterdag en heb sinds donderdag niks meer van dr gehoord.
En nu weet ik dus niet of ik haar zou smsen of het nog doorgaat, of moet wachten? Aangezien ik al meerdere keren heb geprobeert weer is wat aftespreken, ook met zn drieeen. Maar ze kan steeds niet, en smst ook nooit meer of ik en vriendin 1 met dr naar de stad gaan enzo…
Dus zou ik haar smsen? Of gewoon afwachten? Want als ik niks hoor ga ik gewoon zoals elke zaterdag naar een andere vriendin, die helemaal niet in het verhaal voor kwam