heey,
Op school heb ik een vriendin y en die doet sinds een tijdje heel raar. Ze doet wel aardig enzo, maar soms maakt ze echt van die opmerkingen dat ik denk wat wil je nou. Want in november hebben we een ruzie gehad over hele vage dingen. Toen hadden we het goed gemaakt na 3 weken, en ze zei ook laten we gewoon aardig tegen elkaar doen. Maar ze doet echt álles samen met mijn andere vriendin x. Ze zegt nu de hele tijd tegen mij dingen zoals bijv. jij vindt het zeker wel leuk dat ik volgend misschien naar vwo ga, want dan heb je vriendin x helemaal voorjezelf. En dan zeg ik maar niks terug, want ik wil niet dat er weer ruzie komt.
Wat moet ik nou?
Vragen waarom ze zulke dingen zegt? Ze klinkt jaloers.
Ze is veranderd klinkt als jaloers zijn.
laat haar lekker daar wil je toch geen vriendin mee zijn!
Als ze zoiets zegt moet je idd iets zeggen als: ‘Waarom zeg je dat? Het klinkt niet echt aardig, haast alsof je jaloers bent.’
zeg: Ja hartstikke leuk eindelijk van je gezeur af.
actually, i got no idea.
Ze is denk ik niet jaloers, want ik doe nooit wat samen met vriendin x. En in de pauze praat ik zelfs meer ,met haar.
misschien denkt ze dat jullie over haar roddelen? o;
wat denk je ervan om het haar zelf te vragen ? hoe moeten wij weten wat er in het hoofd van JOUW vriendin afspeeld zonder dat wij haar kennen o.0" ?
heb het er gewoon met haar over. misschien zit haar wel wat dwars.
Misschien heeft ze problemen of zit ze niet lekker in haar vel, je moet het haar indd gewoon vragen (;
dank je voor jullie reacties. Ik ga morgen vragen vragen waarom ze zo doet