Hoi meiden,
Ik zit hier nu op een logeerpartij met labtops enzo met een groep van 8personen 6jongens en waaronder mijn vriendin en ik al vanaf gisteren.
nou was het plan dat als wij het niet meer leuk vonden (aangezien de laptops ) dat we vandaag naar huis konden gaan anders maar ja het is hier hartstikke gezellig en dat vind zei ook. Nu is het zo dat een paar andere vriendinnen van haar haar gisteren hebben gesmst of ze vandaag wou logeren savonds met dat groepje en ik vond dat al niet zo leuk van haar aangezien wij het hier hartstikke leuk hebben en dan gaat ze zeggen van:
‘’ ja maar ik heb al heel lang niks meer met hun gedaan en hele tijd kan iemand niet en nu kan eindelijk is iedereen, en het is hier welheel gezellig maar meer ook niet ik vind die labtops niks enzo zegt ze ( terwijl ze er wel de hele tijd films op zit te kijken en spelletjes met ons zit te doen maargoed ).
En wij hebben dit al 1 maand geleden afgesproken om dit te gaan doen het zijn 6jongens en 2 meiden ( wij dus ) en ik mocht al eerst niet van me ouders ja streng gelovig. pas toen ze hoorde dat me vriendin mee mocht mocht ik ook uiteindelijk gaan. en ik heb het hier super na me zin en wil dus echt niet weg. en als zei dan wel weg gaat zometeen dan ben ik thuis lekker nou lekkere vriendin.
Ik ben hier echt hartstikke boos over en het lijkt haar wel niks te boeien, en ze zegt ook nog eens ja als ik wel blijf stel ik hun teleur maar als ik niet blijf stel ik jou teleur aangezien jij dan thuis zit. :@
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[b]Wat zouden jullie doen als jullie mijn vriendin waren zeg maar…~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ??[/b]