Vriendin doet lullig?!

Hoi meiden,

Ik zit hier nu op een logeerpartij met labtops enzo met een groep van 8personen 6jongens en waaronder mijn vriendin en ik al vanaf gisteren.
nou was het plan dat als wij het niet meer leuk vonden (aangezien de laptops ) dat we vandaag naar huis konden gaan anders maar ja het is hier hartstikke gezellig en dat vind zei ook. Nu is het zo dat een paar andere vriendinnen van haar haar gisteren hebben gesmst of ze vandaag wou logeren savonds met dat groepje en ik vond dat al niet zo leuk van haar aangezien wij het hier hartstikke leuk hebben en dan gaat ze zeggen van:

‘’ ja maar ik heb al heel lang niks meer met hun gedaan en hele tijd kan iemand niet en nu kan eindelijk is iedereen, en het is hier welheel gezellig maar meer ook niet ik vind die labtops niks enzo zegt ze ( terwijl ze er wel de hele tijd films op zit te kijken en spelletjes met ons zit te doen maargoed ).

En wij hebben dit al 1 maand geleden afgesproken om dit te gaan doen het zijn 6jongens en 2 meiden ( wij dus ) en ik mocht al eerst niet van me ouders ja streng gelovig. :stuck_out_tongue: pas toen ze hoorde dat me vriendin mee mocht mocht ik ook uiteindelijk gaan. en ik heb het hier super na me zin en wil dus echt niet weg. en als zei dan wel weg gaat zometeen dan ben ik thuis lekker nou lekkere vriendin.

Ik ben hier echt hartstikke boos over en het lijkt haar wel niks te boeien, en ze zegt ook nog eens ja als ik wel blijf stel ik hun teleur maar als ik niet blijf stel ik jou teleur aangezien jij dan thuis zit. :@

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[b]Wat zouden jullie doen als jullie mijn vriendin waren zeg maar…~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ??[/b]

De logeerpartij duurt tot morgen? Tja, ik weet het niet, als er echt niks aan is zou ik ook weggaan. Maar kan je niet met haar mee dan? Maarja, wel een beetje naaiend van haar omdat jij dan naar huis moet. Ik zou wel blijven maar dat komt gewoon omdat ik het met mijn vriendinnen altijd gezellig heb :’). Sowieso snap ik je ouders wel hoor, 6 jongens, maar dat terzijde.

ik begrijp het denk ik niet helemaal… maar ik snap dat het een beetje raar is dat je vriendin ineens naar andere mensen wilt gaan, aan de andere kant kan je haar moeilijk tegenhouden als zij liever ergens anders is. praat er gewoon over met haar, en dan niet meteen boos worden, maar gewoon vertellen wat er is, en hoe je je voelt.

Ja maar dat is het juist zei vind het hier ook gezellig maar dat blijft t bij zeg maar dat zegt ze ze vind de computers maar niks terwijl ze zelf degene is die hele tijd wil gamen tegen elkaar nou sorry hoor denk ik dan …

En het duurt tot morgen avond 8uur

En dan daarbij dit hebben we 1maand geleden al afgesproken en dat van die vriendinnen van haar is gisteren avond pas afgesproken zeg maar nog niet helemaal wand ze twijfelt nog -,-!

En wat ze nu afspreekt kan de hele vakantie nog vind ik en dit is 1 malig :S dit komt niet vaak voor dat dit mag met zo’n grote groep dan denk ik tja logeren kan altijd nog en dit is al afgesproken

gewoon even erover praten,

Nou ik heb er overgehad hoor :S

ze zei: ja sorry dat ik je voor de zoveelste keer teleurstel.

omg ik kan haar wel wurgen.

Vind jij ja. Maar wie zegt dat dat ook de hele vakantie kan? Wie zegt dat iedereen van dat groepje echt de gehele vakantie thuis zit en dus niet op vakantie gaat?
Het is wel lullig ja, maar als zij het heel graag wilt heb je geen recht om dat tegen te houden.

Bovendien vind ik allemaal op laptops zitten nou niet echt klinken als heel gezellig…

Tja, maar wat wil je nou van ons horen? Het blijft toch haar keuze, of ze blijft of als ze gaat.

Ik vind het niet lullig van je vriendin hoor… Jij kan toch blijven? En als dat niet van je ouders mag… tsha daar kan zij ook niks aan doen. En jullie hebben toch al een avond gehad

nou sorry hoor, dat kon ik niet ruiken… :stuck_out_tongue:
ik snap dat het niet leuk is, maar misschien overdrijf je een beetje, het is maar afspreken, en jullie kunnen ook altijd nog ‘gamen’.
je kan haar toch niet dwingen om te blijven, als zij wilt gaan, dan gaat ze toch lekker?

Als iets al tijden afgesproken is, kan je niet zomaar opeens andere plannen maken… Ik begrijp dat ze misschien liever bij die andere vriendinnen zou zijn (lang niet gezien, eindelijk allemaal samen), maar beloftes kom je nu eenmaal na.

@Suuuuuuus

Nou nee dit was soort van afscheid omdat we allemaal naar een andere school gaan -,- en aangezien we 2jaargeleden altijd zeiden van ja we blijven goeie vrienden zijn die contacten ook vervaagt dus wouden we er ons maar vast goed op voorbereiden…

En ze heeft nog 7weken om met die andere 3meiden te gaan logeren toch :S ?

( zomervakantie )

Je hebt gelijk dat je boos bent op haar.
Ik kan er ook niet tegen als anderen de afspraak niet nakomen. Jullie hadden afgesproken om samen te logeren en te gamen en het is erg onbeleefd als zij gewoon vertrekt om bij iemand anders te gaan logeren. Maar als ik jou was, dan zou ik haar gewoon laten gaan. Ze merkt achteraf nog wel dat jullie haar gedrag niet tolereerden.

@Charlotte

idd, dit wou ik ook doen ik ben echt hartstikke boos :grimacing:

En? Is ze gebleven?

Joh, waarom ben je zo boos op haar zeg? Je kunt haar moeilijk dwingen om bij jou te blijven, als zij er geen zin in heeft toch, probeer je een beetje in haar te verplaatsen. Ik snap wel dat het onbeleefd van haar is, maar ik kan me ook voorstellen dat zij ook haar keuzes zelf wil maken.

dan vraag je toch of je mee mag?

Ik zou ook boos op haar zijn!

afspraak is afspraak. klaar!

en ‘we kunnen nu eindelijk allemaal’ is gelul. zei kan niet want ze heeft met jou afgesproken!