vriendin dissen

heee,
t klinkt misschien een beetje raar maar ik moet ff wat hebben waarmee ik me vriendin mee kan dissen
de vriendin waar ik t over heb liegt eigenlijk over alles en zegt steeds tegen mij en andere mensen dat we m falen en dan allemaal van die kut opmerkingen, en dan denkt zij dat ze helemaal geweldig is en dat iedereen haar heel stoer vinden maar eigenlijk is zíj dan de autist(zo noemt zij ons altijd slaat helemaal nergens op want dan heb je helemaal geen respect voor die mensen) en ik weet neiot hoe jullie erover denken maar bij je vriendinnen ben je toch jezelf en hoef je toch helemaal niet te liegen om populairder te worden?
xxxx

Dus dan is het ook niet nodig om haar te ´dissen´.

Als je haar zo graag wilt dissen heeft het dan nog wel zin om vrienden met haar te zijn?

Laat die vriendin lekker stoer wezen en maak je er niet dik over.

Ik zou haar niet dissen, maar er boven staan.

Maar als jij haar vriendin ben, ga je haar ook niet ´dissen´ maar praat je hier gewoon over.
Vind dit eerlijk gezegd nogal een vreemd verhaal en snap ook niet wat je nou van ons verwacht.

Oh zo een HAD ik ook, blij dat ik ervan af ben.

hoe moeilijk het ook lijkt, maar laat haar lekker gaan. reageer er niet op en lok ook helemaal niks uit. sta erboven en praat ook niet over haar tegen andere “vriendinnen”. ook zal ik me verder niet meer met haar bemoeien en haar gewoon negeren, zo’n “vriendin” wil je toch niet?

‘vriendin’

Hahahah ._.

-

gewoon niet dissen.

Ze is vast onzeker en denkt hiermee stoer te zijn. Je kan haar gewoon uitleggen dat je dit niet wil en het echt niet leuk vindt. Wanneer ze dan doorgaat kan je de ‘vriendschap’ beëindigen, of voorlopig afstand nemen.
En verlaag je niet tot haar niveau door te dissen, dan ga je hetzelfde doen wat je haar kwalijk neemt.

Praat erover zonder mensen erbij zodat ze ook niet ‘populair’ kan gaan doen.
Waarvoor zou je haar dissen? Los het op een normale manier op…

Weet je zeker dat het je vriendin is?

Helaas is dat in sommige kringen van deze bevolking inderdaad een scheldwoord, ik heb het vaker gehoord. :’)
Net als andere ziektes, iedereen komt blijkbaar een keer aan de beurt.

Triest is het wel.

Bij ons word autist ook constant als scheldwoord gebruikt. En dan echt in elke zin, zoals kanker. Maar dat even off topic.

Laat haar gewoon vallen. Straks als ze zo doorgaat heeft ze niemand meer en komt ze als een hondje achter je aan gelopen.

Je hoeft haar niet te dissen, je moet haar gewoon kei hard laten vallen en laten zien dat het je helemaal niks doet wat ze allemaal zegt.

Dit gaat dus weer 3x nergens over.